Zgłoszenie problemu do pomocy technicznej

Pomoc techniczna świadczona jest tylko i wyłącznie dla użytkowników AnoMail z aktywnym wsparciem technicznym. Przed kontaktem z pomocą techniczną zalecamy zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami FAQ dostępnymi na naszej stronie

Procedura zgłaszania problemu

1. Opisz problem z programem

Opisz w kilku słowach co dzieje się z programem, jaki pojawia się komunikat błędu wraz z numerem oraz opisem. Im więcej szczegółów podasz tym szybciej nasi konsultanci będą mogli pomóc

2. podaj dane kontaktowe
lub Kod PIN do pomocy technicznej

Podaj kod PIN do pomocy technicznej (Menu Pomoc -> Kod PIN) lub adres e-mail na jaki zarejestrowano program oraz dane kontaktowe bezpośrednio do osoby zgłaszającej problem w tym numer telefonu abyśmy mogli oddzwonić

3. Czekaj na kontakt e-mail lub telefoniczny z naszej strony

Nasi konsultanci po zapoznaniu się z problemem skontaktują się z Tobą w jak najkrótszym czasie.

Średni czas oczekiwania na odpowiedź waha się od 30 min. do 24h

Opisz problem lub zadaj pytanie

formularz zgłoszenia problemu

    Określ rodzaj zgłoszenia:

    Warto wiedzieć

    Zanim wyślesz

    Zalecamy kontakt ze wsparciem technicznym z adresu e-mail na jaki zarejestrowano program AnoMail. Dzięki temu obsługa Państwa zgłoszenia będzie znacznie szybsza!

    Bezpośredni kontakt z programu

    Jeżeli w trakcie pracy z programem napotkali Państwo jakiś problem, który nie został opisany w dokumentacji oraz w sekcji najczęstszych pytań (FAQ) to bezpośrednio z programu AnoMail można przesłać do nas zapytanie.

    W tym celu należy przejść do Menu Pomoc -> Wsparcie techniczne a następnie dokładnie opisać problem krok po kroku, aby konsultant mógł Państwu od razu udzielić odpowiedzi bez konieczności zadawania dodatkowych pytań.

     

    Zgłoszenie do pomocy technicznej

    Pomoc techniczna na 12 miesięcy

    Co jeżeli pomoc techniczna mi wygasła?

    Po wygaśnięciu wykupionego przez Państwa wsparcia technicznego nie przysługuje już możliwość korzystania z pomocy technicznej oraz nie ma dostępu do bezpłatnej aktualizacji pakietu AnoMail. Niemniej jednak nadal mogą Państwo korzystać z programu oraz dokumentacji, materiałów szkoleniowych i lekcji multimedialnych dostępnych na stronie projektu. W każdej chwili można także wykupić wsparcie techniczne na kolejne miesiące