Zgłoszenie problemu do pomocy technicznej
Pomoc techniczna świadczona jest tylko i wyłącznie dla użytkowników AnoMail z aktywnym wsparciem technicznym. Przed kontaktem z pomocą techniczną zalecamy zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami FAQ dostępnymi na naszej stronie
Procedura zgłaszania problemu
1. Opisz problem z programem
2. podaj dane kontaktowe
lub Kod PIN do pomocy technicznej
3. Czekaj na kontakt e-mail lub telefoniczny z naszej strony
Średni czas oczekiwania na odpowiedź waha się od 30 min. do 24h
Opisz problem lub zadaj pytanie
formularz zgłoszenia problemu
Warto wiedzieć
Zanim wyślesz
- Podaj na kogo zarejestrowano program
- uzupełnij dane kontaktowe w tym nr tel. i mail
- Opisz dokładnie problem
Zalecamy kontakt ze wsparciem technicznym z adresu e-mail na jaki zarejestrowano program AnoMail. Dzięki temu obsługa Państwa zgłoszenia będzie znacznie szybsza!
Bezpośredni kontakt z programu
Jeżeli w trakcie pracy z programem napotkali Państwo jakiś problem, który nie został opisany w dokumentacji oraz w sekcji najczęstszych pytań (FAQ) to bezpośrednio z programu AnoMail można przesłać do nas zapytanie.
W tym celu należy przejść do Menu Pomoc -> Wsparcie techniczne a następnie dokładnie opisać problem krok po kroku, aby konsultant mógł Państwu od razu udzielić odpowiedzi bez konieczności zadawania dodatkowych pytań.
Pomoc techniczna na 12 miesięcy
Po wygaśnięciu wykupionego przez Państwa wsparcia technicznego nie przysługuje już możliwość korzystania z pomocy technicznej oraz nie ma dostępu do bezpłatnej aktualizacji pakietu AnoMail. Niemniej jednak nadal mogą Państwo korzystać z programu oraz dokumentacji, materiałów szkoleniowych i lekcji multimedialnych dostępnych na stronie projektu. W każdej chwili można także wykupić wsparcie techniczne na kolejne miesiące