Jak dokonać płatności

za oprogramowanie AnoMail

w jaki sposób zapłacić za licencję?

Sposoby płatności

Metody jednorazowej płatności za dostęp do pakietu mailingowego AnoMail. Licencja jest wieczysta i nie ma opłat abonamentowych.

Płatność online poprzez PayU

w tym przypadku możecie Państwo zapłacić kartą kredytową lub poprzez przelew bankowy online. Natychmiast po otrzymaniu płatności na podany przez Państwa adres e-mail otrzymujecie dane dostępowe.

Wpłata na podstawie faktury proforma

zainteresowane osoby tą formą płatności proszone są o wypełnienie formularza zamówienia na podstawie faktury proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty automat wysyła do Państwa dane dostępowe do programu.

Tradycyjny przelew z konta bankowego

wpłacacie Państwo na nasze konto bankowe wybraną kwotę i w tytule przelewu wpisujecie adres e-mail na jaki ma zostać zarejestrowany program oraz nazwę firmy, która będzie widoczna na pasku tytułowym w programie AnoMail.

Ważne kwestie dotyczące zakupu licencji

Jak wygląda procedura płatności online poprzez PAYU?

Płatność automatyczna. Dostęp do programu w ciągu 15 minut. Automat obsługujący płatności działa 24h na dobę.

01

Wybierz opcję licencji

W kroku pierwszym wybieracie Państwo opcje licencji na oprogramowanie AnoMail np. licencje STANDARD, która umożliwia instalację programu na kilku komputerach wraz z rocznym dostępem do pomocy technicznej i wszystkimi aktualizacjami.

02

Podaj dane do rejestracji

W kroku drugim wprowadzacie Państwo dane do rejestracji programu czyli na kogo zarejestrować program w tym podajecie adres e-mail, który będzie Państwa loginem w naszym systemie i nie będzie można go zmienić.

03

Wybierz kanał płatności

W tym kroku wybieracie Państwo sposób płatności np. kartą kredytową lub przelewem online ze swojego konta bankowego.

04

Dokonaj płatności

W kroku czwartym np. korzystając z bezpiecznych płatności (połączenie szyfrowane) za pośrednictwem największego dostawcy płatności online w naszym kraju czyli firmę PayU S.A. dokonujecie płatności.

05

Odbierz pocztę e-mail

W tym kroku na podany przez Państwa adres e-mail przychodzą dane niezbędne do pobrania programu wraz z instrukcją dot. tego jak pobrać program AnoMail.

06

Zaloguj się na AnoMail.pl

W kroku szóstym logujecie się Państwo w serwisie AnoMail korzystając z otrzymanego loginu i tymczasowego hasła, które powinni Państwo dostać na podany adres e-mail.

07

Uzupełnij dane do faktury

W kroku przedostatnim zmieniacie hasło do logowania na własne oraz podajecie dane do wystawienia faktury VAT. Faktura VAT stanowi potwierdzenie zakupu licencji na AnoMail itp.

08

Pobierz program na komputer

Na koniec pobieracie program i instalujecie go w swoim komputerze. Kopia zapasowa wraz z kodem aktywacyjnym będzie dla Państwa przechowywana na naszych serwerach do 12 miesięcy od zakupu.

09

Wysyłka płyty DVD

W ciągu kilku godzin na podany przez Państwa adres otrzymujecie fakturę VAT a w przypadku zakupu programu razem z płytą DVD wysyłamy do Państwa przesyłkę poprzez zwykłą pocztę.

PayU - bezpieczne płatności online

Płatność przelewem online

Jeżeli zależy Państwu na czasie to najlepiej skorzystać z płatności online lub przesłać do nas potwierdzenie dokonania przelewu. To znacznie przyspieszy udostępnienie Państwu naszego oprogramowania.

Usługę płatności online (24h na dobę, 7 dni w tygodniu) realizuje PayU S.A. Dane odbiorcy, tytuł oraz kwota płatności dostarczane są PayU S.A. przez odbiorcę. Zlecenie jest przekazywane do realizacji w sklepie AnoMail.pl natychmiast po otrzymaniu przez PayU S.A. wpłaty.
Płatność przelewem online​

Masz pytanie zadzwoń lub napisz

Infolinia: (+48 32) 441-60-14, (22) 203-56-66, pn-pt, godz.: 9:00 do 17:00