Dynamiczne kody QR

Dynamiczne kody qr z indywidualnymi danymi

Program AnoMail obsługuje dynamiczne kody qr czyli każdy odbiorca może otrzymać spersonalizowany fotokod QR przypisany do odbiorcy. Dynamiczny kod QR może zawierać indywidualny kod rabatowy, unikalny link lub kod dostępu do webinaru it. Możliwości zastosowania zmiennych fotokodów są bardzo duże.

Dystrybucja kodów QR

Dystrybucja czyli wysyłanie kodów QR w wiadomości e-mail

Dystrybucja kodów QR w programie AnoMail polega na wysyłaniu w treści wiadomości e-mail unikalnego obrazka w postaci indywidualnego kodu QR, który odbiorca listu może wydrukować lub zeskanować. Każdy adresat otrzymuje inny kod QR dzięki czemu w ten sposób można wysyłać bilety elektroniczne lub wejściówki itp. Opcja personalizacji grafiki dostępna jest w AnoMail Premium

Ochrona wspólnych załączników

Ochrona wspólnych załączników w formacie ZIP

Program AnoMail pozwala dołączyć do wiadomości dowolną ilość załączników. Załączniki zawierające poufne informacje lub dane osobowe powinny być chronione. W związku z tym warto dowiedzieć się jak skorzystać z ochrony wspólnych lub indywidualnych załączników przy pomocy haseł.

Szyfrowanie załączników do wiadomości e-mail

Szyfrowanie załączników do wiadomości email

AnoMail oferuje szyfrowanie załączników (algorytm AES 256) do wiadomości e-mail indywidualnymi hasłami przypisanymi do odbiorców. Bezpieczne hasła niezbędne do otwarcia załącznika można także utworzyć w AnoMail i przypisać do określonych odbiorców. Zanim odbiorca otworzy załącznik musi podać hasło,

Konsultacje i szkolenia z AnoMail

Konsultacje i szkolenia z programu mailingowego AnoMail

Zapraszamy na indywidualne konsultacje i szkolenia z programu mailingowego AnoMail, które realizowane są zdalnie poprzez TeamViewer QuickSupport oraz TeamViewer QuictJoin. Specjalna wersja oprogramowania szkoleniowego TeamViewer zapewnia wysokiej jakości połączenie między trenerem oraz kursantami

Program do wysyłania ofert

Program do wysyłania ofert poprzez e-mail

AnoMail ułatwia wysyłanie spersonalizowanych ofert handlowych za pośrednictwem poczty e-mail. Z racji tego, że każdy odbiorca jest traktowany indywidualnie to można przygotować dla niego różne treści, różne obrazki lub ceny produktów itp.