Masowe wysyłanie zaproszeń

wydarzenia, szkolenia, konferencje

AnoMail i Masowe wysyłanie zaproszeń

Jeżeli Państwa firma organizuje szkolenia, wydarzenia lub konferencje na które zapraszacie dużą ilość osób to z pewnością przyda się narzędzie umożliwiające masowe wysyłanie zaproszeń z wykorzystaniem poczty elektronicznej.

Przy czym nasza aplikacja do wysyłania zaproszeń nie ogranicza się do wysłania zwykłej wiadomości e-mail czy newslettera z przypomnieniem o szkoleniu lub wydarzeniu ale oferuje coś więcej.

Spersonalizowane graficzne zaproszenia z danymi odbiorcy w PDF

Program AnoMail pozwala iść o krok dalej i wysyłać spersonalizowane zaproszenia w postaci graficznej (dokument PDF) nadającej się do wydruku. W ten sposób można wysyłać bilety, karnety lub vouchery na których będą widoczne dane uczestnika wydarzenia. Można to wykorzystać do dystrybucji profesjonalnych zaproszeń z logotypami firmy oraz dowolną grafiką. Idąc krok dalej można pokusić się także o seryjne wysyłanie faktur czyli oprócz zaproszenia uczestnik otrzyma załącznik z fakturą VAT.

Każde zaproszenie nadaje się od razu do wydruku więc koszty wydruku przerzucane są na klienta. Ponadto klient czuje się traktowany indywidualnie gdyż na zaproszeniu widzi swoje dane. Dodatkowo może otrzymać specjalny kod uprawniający na dostęp do archiwum zdjęć z konferencji lub materiałów szkoleniowych itp.

Zobacz: Zegar w treści listu odmierzający czas do wydarzenia lub końca promocji

Gdy tradycyjne wysyłanie zaproszeń poprzez e-mail to za mało?

Proponujemy Państwu skorzystanie z unikalnej funkcjonalności aplikacji AnoMail do wysyłania masowych zaproszeń na wydarzenia. Dzięki niej Wasze zaproszenia staną się wyjątkowe.

Z racji tego, że firmy nie mają narzędzi, które pozwalają przygotować spersonalizowane zaproszenia nadające się do masowej wysyłki e-mail to praktycznie mało która firma z tego korzysta i wysyłkę zaproszeń zleca zewnętrznemu podmiotowi lub ogranicza się do skorzystania z podstawowego narzędzia jakim jest newsletter.

Zobacz także: Jak wysyłać wypełnione druki przelewów wpłat?

Wypróbuj wysyłanie zaproszeń w formie spersonalizowanych dokumentów

Wysyłka zaproszeń na wydarzenie w formie graficznego dokumentu z danymi odbiorcy może stanowić nowość. W AnoMail oprócz tradycyjnej wysyłki spersonalizowanych newsletterów oferujemy możliwość samodzielnego stworzenia graficznego zaproszenia, które zostanie automatycznie dodane do załącznika wiadomości e-mail w formacie dokumentów PDF.

W trakcie masowej wysyłki na przygotowany przez Państwa szablon graficzny (obraz w formacie PNG lub JPG) nasze oprogramowanie nakłada dane odbiorcy np. imię i nazwisko, nazwę firmy lub kod. W ten sposób można dostarczyć uczestnikowi wydarzenia voucher z kodem na bezpłatny lunch lub kod rabatowy na zakup towaru lub usługi oferowanej w trakcie konferencji lub innego wydarzenia.

Może się przydać: Automatyczne przypisywanie załączników

Wysyłka zaproszeń na wydarzenie w PDF

Przykładowy wygląd zaproszenia z uzupełnionymi danymi odbiorcy

Od czego zacząć Masowe wysyłanie zaproszeń?

Na początku należy przejść do serwisu do projektowania grafiki np. Canva lub Crello. Bez obaw nie trzeba mieć żadnych zdolności graficznych gdyż powyższe serwisy zawierają setki gotowych szablonów na różne okazje. Wybiera się szablon np. „zaproszenie” i uzupełnia własnymi danymi.

Tworząc projekt graficzny zaproszenia należy wyróżnić miejsce w którym pojawią się dane Państwa klienta. Gotowy projekt zaproszenia zapisuje się na dysku w formacie PNG lub JPG. 

W dalszej kolejności tworzy się bazę odbiorców zwierającą pola, które mają być użyte w zaproszeniu. Baza może być przygotowana w programie Microsoft Excel lub pobrana w formacie CSV z oprogramowania do zarządzania konferencjami lub po prostu Państwa systemu CRM.

Na koniec przechodzi się do Ustawień programu AnoMail i wybiera funkcję Generatora kuponów rabatowych i tam ustawia w którym miejscu mają się znaleźć dane osoby, która otrzyma zaproszenie. Resztą zajmie się program AnoMail, który zastosuje seryjną wysyłkę maili i do każdego wyśle indywidualne zaproszenie.

Patrz także: Dynamiczne kody kreskowe QR jako bilet wstępu

Edytor graficzny CSS w AnoMail
Twórz graficzne szablony w Edytorze AnoMail bez znajomości kodów HTML i CSS

Masowe wysyłanie zaproszeń z AnoMail

Cały proces produkcji zaproszeń, oprócz stworzenia samej grafiki można wykonać w AnoMail. W związku z powyższym wysyłkę zaproszeń można zorganizować samodzielnie bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat na zlecenie dystrybucji zaproszeń zewnętrznej firmie.

Program do każdego odbiorcy wyśle osobnego maila i w załączniku umieści unikalny dokument PDF zwierający Państwa grafikę i nałożone na nią dane adresata. Funkcja do wysyłania seryjnych zaproszeń w PDF dostępna jest w opcji licencji premium.

Naucz się wysyłać masowe zaproszenia

Zobacz jak wysyłać zaproszenia w PDF na wydarzenia, szkolenia i konferencje
SAMOUCZEK

Generator kodów rabatowych do zaproszeń

W programie AnoMail można także generować unikalne kody uprawniające do bezpłatnego obiadu, zniżki na zakupy itd. AnoMail ma wbudowany generator kodów rabatowych, które mogą być przypisane do klienta i umieszczone na zaproszeniu.

Aby z nich skorzystać trzeba przejść do Edytora kontaktów i wybrać funkcję generatora kodów rabatowych. Generator kodów pozwala stworzyć unikalne kody przypisane do odbiorców wiadomości e-mail. Każdy z kodów może być zależny od adresu e-mail odbiorcy lub nie.

Kody rabatowe można wczytać do Excela lub do sklepu internetowego

Wygenerowane kody rabatowe wraz z danymi odbiorców do których zostały przypisane mogą zostać zapisane na dysku w formacie CSV. Następnie można je wczytać do programu Microsoft Excel lub innego oprogramowania (np. e-commerce), w którym będziecie Państwo weryfikować kupony.

Inne tematy związane z masowym wysyłaniem zaproszeń:

Wykluczanie adresów e-mail z wysyłki na podstawie listy plików z adresami

Wykluczanie adresów e-mail z wysyłki na podstawie listy plików z adresami

Funkcja „Wyklucz adresy na podstawie wielu plików” pozwala na oczyszczenie głównej listy adresowej (tzw master) z adresów znajdujących się w wielu osobnych plikach zawierających adresy e-mail. Dla przykładu macie Państwo główną bazę firm a dodatkowo w dziesięciu różnych osobnych bazach znajdują się adresy tych samych odbiorców, którzy znajdują się w głównej bazie.

Czytaj więcej »