Rodzaje wsparcia technicznego

Pomoc techniczna do AnoMail

Jaką pomoc oferujemy

Pomoc poprzez e-mail

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 odpowiadamy na pytania przesłane drogą e-mail. Czas odpowiedzi wynosi od 2h do 24h godzin w zależności od ilości zgłoszeń w danym dniu.

priorytetowa pomoc e-mail

Odpowiadamy na Państwa zgłoszenia nadesłane drogą e-mail cały tydzień w godzinach od 8:00 do 22:00. Odpowiedzi można spodziewać się od kilku minut maksymalnie do 2h.

pomoc przez telefon lub teaMviewer

Nasi konsultanci dostępni są telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, po wcześniejszym zgłoszeniu problemu drogą e-mail.

Masz pytanie dot. pomocy technicznej?

Napisz do nas lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy na każde pytanie

Odtwórz film na temat Pomoc techniczna AnoMail

Co obejmuje pomoc

Rozwiązywanie problemów z programem AnoMail

Jeżeli coś nie działa w programie tak jak powinno to staramy się pomóc rozwiązać problem. Nie zapomnij podać w jakim systemie Windows występuje problem oraz z jakiego antywirusa korzystasz

Wyjaśnienie komunikatów błędów

Nie wiesz co oznacza dany komunikat, który program wyświetla w trakcie wysyłki lub podczas analizy błędów w szablonie listu. Prześlij zrzut ekranu to od razu wyjaśnimy czego problem dotyczy i jak go rozwiązać

Pytania dot. funkcji lub ustawień programu AnoMail

Chcesz coś zrobić w programie AnoMail ale nie wiesz gdzie kliknąć chętnie doradzimy i powiemy jak optymalnie użyć danej funkcji

Inne tematy związane z AnoMail

Udzielamy odpowiedzi na wszelkie pytania i kwestie związane bezpośrednio z naszym oprogramowaniem e-mailingowym