Personalizacja maili

Personalizacja maili zwiększa skuteczność wysyłek

Personalizacja maili to proces dostosowania treści maila do preferencji i potrzeb odbiorcy poprzez wykorzystanie informacji na jego temat. Do maila wstawia się specjalne pola (tagi), które zamieniane są na właściwe dane odbiorcy np. jego imię lub nazwa firmy.

Projektowanie newslettera

Projektowanie newslettera w programie AnoMail

Projektowanie newslettera jest bardzo proste bo AnoMail zintegrowany jest ze Stripo czyli edytorem Drag & Drop, w którym buduje się szablony w sposób wizualny. Nie jest wymagana żadna znajomość kodowania mailingów gdyż wszystko tworzy się wizualnie przeciągając i upuszczając elementy listu.

Sprawdzanie błędów pisowni

Sprawdzanie błędów pisowni treści newslettera

W najnowszej wersji AnoMail dodano sprawdzanie błędów pisowni treści wiadomości e-mail. Mechanizm korekcji błędów działa w domyślnym języku systemu Windows. Można też przełączyć się do domyślnego słownika z programu Microsoft Word.

Dystrybucja kodów QR

Dystrybucja czyli wysyłanie kodów QR w wiadomości e-mail

Dystrybucja kodów QR w programie AnoMail polega na wysyłaniu w treści wiadomości e-mail unikalnego obrazka w postaci indywidualnego kodu QR, który odbiorca listu może wydrukować lub zeskanować. Każdy adresat otrzymuje inny kod QR dzięki czemu w ten sposób można wysyłać bilety elektroniczne lub wejściówki itp. Opcja personalizacji grafiki dostępna jest w AnoMail Premium

Ochrona wspólnych załączników

Ochrona wspólnych załączników w formacie ZIP

Program AnoMail pozwala dołączyć do wiadomości dowolną ilość załączników. Załączniki zawierające poufne informacje lub dane osobowe powinny być chronione. W związku z tym warto dowiedzieć się jak skorzystać z ochrony wspólnych lub indywidualnych załączników przy pomocy haseł.

Licznik czasu promocji w newslettrze

Licznik odliczający czas do końca promocji w treści maila

W AnoMail można dodać do wiadomości animowany licznik odliczający czas do wydarzenia lub zakończenia promocji. Odliczanie czasu tworzy poczucie pilności i zachęca odbiorcę newslettera do wykonania pewnych działań np. zakupu produktu. Dzięki temu zwiększa się liczbę kliknięć oraz zaangażowanie subskrybentów. W ten sposób można promować swoje produkty nie tylko z okazji Back Friday.

Dystrybucja kuponów rabatowych

Dystrybucja kuponów rabatowych poprzez e-mail

AnoMail ułatwia dystrybucję kuponów i kodów rabatowych za pośrednictwem wiadomości e-mail. Każdy odbiorca otrzymuje indywidualny załącznik w formacie PDF z kuponem zawierającym dane adresata np. imię i nazwisko.

Dynamiczna treść email

Dynamiczna treść w e-mail marketingu

Dynamiczna treść e-mail oznacza, że do treści newslettera wstawia się zmienne dane zależne od odbiorcy wiadomości e-mail. W ten sposób tworząc jedną wiadomość można wyświetlić różne treści w zależności od tego czy list kierowany jest do kobiet lub mężczyzn itd.