Dystrybucja kodów QR

Dystrybucja czyli wysyłanie kodów QR w wiadomości e-mail

Dystrybucja kodów QR w programie AnoMail polega na wysyłaniu w treści wiadomości e-mail unikalnego obrazka w postaci indywidualnego kodu QR, który odbiorca listu może wydrukować lub zeskanować. Każdy adresat otrzymuje inny kod QR dzięki czemu w ten sposób można wysyłać bilety elektroniczne lub wejściówki itp. Opcja personalizacji grafiki dostępna jest w AnoMail Premium

Ochrona wspólnych załączników

Ochrona wspólnych załączników w formacie ZIP

Program AnoMail pozwala dołączyć do wiadomości dowolną ilość załączników. Załączniki zawierające poufne informacje lub dane osobowe powinny być chronione. W związku z tym warto dowiedzieć się jak skorzystać z ochrony wspólnych lub indywidualnych załączników przy pomocy haseł.

Licznik czasu promocji w newslettrze

Licznik odliczający czas do końca promocji w treści maila

W AnoMail można dodać do wiadomości animowany licznik odliczający czas do wydarzenia lub zakończenia promocji. Odliczanie czasu tworzy poczucie pilności i zachęca odbiorcę newslettera do wykonania pewnych działań np. zakupu produktu. Dzięki temu zwiększa się liczbę kliknięć oraz zaangażowanie subskrybentów. W ten sposób można promować swoje produkty nie tylko z okazji Back Friday.

Dystrybucja kuponów rabatowych

Dystrybucja kuponów rabatowych poprzez e-mail

AnoMail ułatwia dystrybucję kuponów i kodów rabatowych za pośrednictwem wiadomości e-mail. Każdy odbiorca otrzymuje indywidualny załącznik w formacie PDF z kuponem zawierającym dane adresata np. imię i nazwisko.

Dynamiczna treść email

Dynamiczna treść w e-mail marketingu

Dynamiczna treść e-mail oznacza, że do treści newslettera wstawia się zmienne dane zależne od odbiorcy wiadomości e-mail. W ten sposób tworząc jedną wiadomość można wyświetlić różne treści w zależności od tego czy list kierowany jest do kobiet lub mężczyzn itd.

Personalizacja grafiki

Personalizacja grafiki email w newsletterach

Personalizacja grafiki email umożliwia wysłanie zróżnicowanych obrazów zależnych od odbiorcy listu. Dzięki temu adresat wiadomości może zobaczyć indywidualny obraz np. ofertę ze swoim logiem itp. Użycie spersonalizowanej grafiki znacznie podnosi skuteczność mailingu