Wstawianie hiperłączy w mailu

Wstawianie hiperłącza do treści lub grafiki w mailu

Wstawianie hiperłączy do tekstu lub obrazków w e-mailu znacząco zwiększa jego funkcjonalność, umożliwiając odbiorcom łatwy dostęp do dodatkowych zasobów i informacji. Ponadto, używanie odnośników poprawia estetykę wiadomości i pomaga utrzymać jej przejrzystość, eliminując konieczność wklejania długich adresów URL. Używanie hiperłączy zwiększa zaangażowanie odbiorców, prowadząc do wyższej klikalności i skuteczniejszej komunikacji.

Różnicowanie treści masowych wysyłek e-mail

Różnicowanie treści wiadomości e-mail zwiększa dostarczalność masowej poczty

Przy masowych wysyłkach e-mail ważne jest różnicowanie treści, aby uniknąć filtrów antyspamowych i zwiększyć szanse na dostarczenie wiadomości do skrzynki odbiorczej adresata. Używanie różnych tematów, personalizacja treści oraz unikanie zbyt wielu powtarzających się elementów są bardzo ważne przy seryjnej wysyłce e-mail . Tego rodzaju podejście nie tylko poprawia dostarczalność, ale również sprzyja zaangażowaniu odbiorców.

Segregacja adresów e-mail wg dostawców poczty

Segregacja adresów e-mail wg dostawców poczty

Program AnoMail umożliwia przeprowadzenie segmentacji adresów e-mail wg dostawców poczty czyli można podzielić bazę adresową na osobne grupy np. tylko GMail, tylko Yahoo, WP, Interia, Onet itp. Dzięki temu można przygotować różną treść listu zależną od filtra antyspamowego dostawcy poczty. Ponadto można zapanować na limitami ilość wiadomości wysyłanych do danych dostawców poczty.