Zdalna pomoc i szkolenia

do programu AnoMail

Zdalna pomoc i szkolenia z AnoMail

W razie problemów z działaniem programu, Zespół AnoMail oferuje zdalną pomoc i szkolenia poprzez program Zdalna Pomoc (ang. TeamViewer QuickSupport). Jednakże w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do pomocy technicznej abyśmy wiedzieli, który z naszych konsultantów ma się z Państwem połączyć.

Zalecamy kontakt ze wsparciem technicznym z adresu e-mail na jaki zarejestrowano program lub sprawdzenie aktualnie obowiązującego kodu PIN przed kontaktem z konsultantem. Dzięki temu obsługa Państwa zgłoszenia będzie znacznie szybsza!

Zdalna pomoc i szkolenia do AnoMail
Zdalna pomoc i konsultacje przez TeamViewer

Zgłoszenie przez bilet

Zanim zadzwonisz do nas utwórz zgłoszenie przez formularz na naszej stronie: Utwórz zgłoszenie

Kontakt pomoc techniczna Anomail
Zgłoszenia e-mail: 24h/dobę

Najpierw zgłoszenie potem zdalna pomoc

Zdalna pomoc oferowana jest po wcześniejszym utworzeniu zgłoszenia. W tym celu utwórz zgłoszenie a następnie na prośbę konsultanta uruchom program do zdalnej pomocy. W celu nawiązania połączenia z konsultantem prosimy o uruchomienie programu Zdalna Pomoc.

Program do zdalnego wsparcia dostępny jest w programie AnoMail w Menu Pomoc lub poprzez Menu Start systemu Windows (Menu Start -> Wszystkie Programy -> AnoMail -> Zdalna Pomoc).

Po uruchomieniu programu wyświetlone zostanie okno przedstawione poniżej. W oknie tym będzie pokazany unikalny numer Państwa komputera (Twój ID) oraz jednorazowe hasło (za każdym razem inne).

Przygotuj kod PIN do pomocy

Osoba korzystająca ze wsparcia technicznego będzie proszona o podanie aktualnego kodu PIN dostępnego w Menu Pomoc. Kod PIN zmieniany jest dynamicznie i jest przypisany do użytkownika. Weryfikacja kodu PIN konieczna jest w celu sprawdzenia czy użytkownik chcący skorzystać z pomocy lub konsultacji ma do tego uprawnienia.

Zdalna pomoc i szkolenia z AnoMail
Program do zdalnej pomocy wbudowany w AnoMail

Po uruchomieniu programu Zdalna Pomoc należy skontaktować się z pracownikiem wsparcia technicznego w firmie AnoMail.pl i podać mu numer komputera (ID) oraz tymczasowe hasło, które będzie niezbędne do zdalnego połączenia z Państwa komputerem. Na czas połączenie nie wyłączaj programu do zdalnej pomocy.

Po nawiązaniu połączenia konsultant AnoMail będzie widział to co mają Państwo na ekranie, będzie mógł głosowo prowadzić z Państwem konwersację oraz przekazywać uwagi na czacie lub udostępniać pliki.

Szyfrowane połączenie z konsultantem AnoMail

Połączenie jest szyfrowane i nikt nie jest w stanie podsłuchać transmisji a tym samym dostać się do Państwa komputera. Po zamknięciu okna Zdalnej Pomocy nikt nawet konsultant firmy AnoMail nie będzie mógł ponownie połączyć się z Państwa komputerem.

Pokrewny temat: Webinary i szkolenia z masowych wysyłek i obsługi AnoMail

Przejrzyj sekcję FAQ zawierającą najczęstsze pytania

Jeżeli w trakcie pracy z programem napotkali Państwo na jakiś problem, który nie został opisany w dokumentacji do programu oraz w sekcji najczęstszych pytań (FAQ) to bezpośrednio z programu AnoMail można przesłać do producenta informacje lub skontaktować się z konsultantem. Zachęcamy także do zapoznania się z artykułami na naszym anomaliowym blogu.

Pomoc dla zarejestrowanych użytkowników

Przypominamy, że zdalna pomoc świadczona jest bezpłatnie tylko zarejestrowanym użytkownikom, którzy mają aktywne wsparcie techniczne. Twoje wsparcie wygasło? Przedłuż dostęp do pomocy technicznej.

Wsparcie techniczne nie obejmuje szkoleń z obsługi programu, kwestii zarządzania bazami danych (RODO), nauki zbierania adresów e-mail ze stron internetowych, budowy baz danych oraz nie obejmuje porad eksperckich dotyczących omijania filtrów antyspamowych, konfiguracji serwerów do wysyłki i innych kwestii nie związanych bezpośrednio z oprogramowaniem AnoMail.

Czekamy na Twoje zgłoszenia

Masz problem z programem?