Wsparcie techniczne do AnoMail

co obejmuje i na czym polega?

Wsparcie techniczne na 12 miesięcy

Wraz z zakupem licencji na program AnoMail oferowane jest wsparcie techniczne na okres 12 miesięcy. Wsparcie techniczne zwane pomocą techniczną to gwarantowana pomoc w eksploatacji oprogramowania AnoMail udzielana użytkownikowi przez producenta po zakupie licencji. Wsparcie techniczne w pierwszej kolejności oferowane jest poprzez pocztę elektroniczną.

W ramach pomocy technicznej oferujemy pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów technicznych, które mogą wystąpić w trakcie użytkowania programu AnoMail. W miarę możliwości na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy na bieżąco. Konsultanci dostępni są przez cały tydzień (sprawdź nasze godziny pracy). Zgłoszenia e-mail przyjmujemy non stop.

Jak skorzystać ze Wsparcia technicznego?

Jeżeli chcecie Państwo przesłać zapytanie do pomocy technicznej to w programie AnoMail należy kliknąć Menu Pomoc i wybrać funkcję Wsparcie techniczne…

W dalszej kolejności uruchomi się Państwu domyślny program pocztowy w którym należy opisać czego dotyczy problem, co Państwo wykonywaliście przed wystąpieniem problemu lub można wkleić zrzut ekranu z opisem i numerem błędu.

Prosimy także podać numer telefonu aby nasz konsultant w razie potrzeby mógł do Państwa oddzwonić i dopytać o szczegóły. Na tej podstawie nasi technicy od razu będą mogli ustalić źródło problemu i pomóc rozwiązać problem.

Zdalna pomoc poprzez TeamViewer

W razie problemów z działaniem programu, Zespół AnoMail oferuje zdalną pomoc oraz konsultacje poprzez program Zdalna Pomoc (ang. TeamViewer QuickSupport). Jednakże w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do pomocy technicznej drogą email. Państwa zgłoszenie zostanie przekazane do osoby, która zajmuje się daną tematyką.

Pomoc przez TeamViewer lub czat online dostępna jest dla użytkowników korzystających z licencji AnoMail Premium.

Pierwszy kontakt z pomocą techniczną odbywa się poprzez e-mail. Aby zgłoszenie było szybciej obsłużone prosimy o kontakt z adresu e-mail na jaki program został zarejestrowany.

Wsparcie techniczne nie obejmuje szkoleń

Wsparcie techniczne nie obejmuje szkoleń z obsługi programu AnoMail, kwestii zarządzania bazami danych (RODO), nauki zbierania adresów e-mail ze stron internetowych, budowy baz danych oraz nie obejmuje porad eksperckich dotyczących omijania filtrów antyspamowych, konfiguracji serwerów do wysyłki i innych kwestii nie związanych bezpośrednio z oprogramowaniem AnoMail np. jak pisać skuteczne treści itp. Oczywiście klientom, którzy wyrażą taką chęć oferujemy odpłatnie zdalne konsultacje i porady eksperckie dotyczące tematyki z zakresu e-mail marketingu.

Odtwórz film na temat Pomoc techniczna AnoMail

Artykuły związane z obsługą programu: