Wsparcie techniczne do AnoMail

co obejmuje i na czym polega?

Wsparcie techniczne na 12 miesięcy

Wraz z zakupem licencji na program AnoMail oferowane jest wsparcie techniczne na okres 12 miesięcy. Wsparcie techniczne zwane pomocą techniczną to gwarantowana pomoc w eksploatacji oprogramowania AnoMail udzielana użytkownikowi przez producenta po zakupie licencji. Wsparcie techniczne w pierwszej kolejności oferowane jest poprzez pocztę elektroniczną.

W ramach pomocy technicznej oferujemy pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów technicznych, które mogą wystąpić w trakcie użytkowania programu AnoMail. W miarę możliwości na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy na bieżąco. Konsultanci dostępni są przez cały tydzień (sprawdź nasze godziny pracy). Zgłoszenia e-mail przyjmujemy non stop.

Jak skorzystać ze Wsparcia technicznego?

Jeżeli chcecie Państwo przesłać zapytanie do pomocy technicznej to w programie AnoMail należy kliknąć Menu Pomoc i wybrać funkcję Wsparcie techniczne… W dalszej kolejności uruchomi się Państwu domyślny program pocztowy w którym należy opisać czego dotyczy problem, co Państwo wykonywaliście przed wystąpieniem problemu lub można wkleić zrzut ekranu z opisem i numerem błędu. Prosimy także podać numer telefonu aby nasz konsultant w razie potrzeby mógł do Państwa oddzwonić i dopytać o szczegóły. Na tej podstawie nasi technicy od razu będą mogli ustalić źródło problemu i pomóc rozwiązać problem.

Zdalna pomoc poprzez TeamViewer

W razie problemów z działaniem programu, Zespół AnoMail oferuje zdalną pomoc oraz konsultacje poprzez program Zdalna Pomoc (ang. TeamViewer QuickSupport). Jednakże w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do pomocy technicznej drogą email. Państwa zgłoszenie zostanie przekazane do osoby, która zajmuje się daną tematyką.

Pierwszy kontakt z pomocą techniczną odbywa się poprzez e-mail. Aby zgłoszenie było szybciej obsłużone prosimy o kontakt z adresu e-mail na jaki program został zarejestrowany.

Wsparcie techniczne nie obejmuje szkoleń

Wsparcie techniczne nie obejmuje szkoleń z obsługi programu AnoMail, kwestii zarządzania bazami danych (RODO), nauki zbierania adresów e-mail ze stron internetowych, budowy baz danych oraz nie obejmuje porad eksperckich dotyczących omijania filtrów antyspamowych, konfiguracji serwerów do wysyłki i innych kwestii nie związanych bezpośrednio z oprogramowaniem AnoMail np. jak pisać skuteczne treści itp. Oczywiście klientom, którzy wyrażą taką chęć oferujemy odpłatnie zdalne konsultacje i porady eksperckie dotyczące tematyki z zakresu e-mail marketingu.

Artykuły związane z obsługą programu: