Brudnopis do przechowywania notatek do mailingu
W każdej wersji programu dostępny jest tzw. Brudnopis służący do przechowywania notatek i emotikonów na potrzeby zapamiętania treści do mailingu.
W każdej wersji programu dostępny jest tzw. Brudnopis służący do przechowywania notatek i emotikonów na potrzeby zapamiętania treści do mailingu.
AnoMail może wysyłać pocztę przez platformę Emaillabs oferującą serwery chmurowe smtp do masowych wysyłek e-mail z pełnymi statystykami kliknięć (CTR), otwarć (OR), odbić itp.
AnoMail jest zintegrowany z edytorem Stripo do wizualnego projektowania szablonów wiadomości. W tym materiale omówiono import/export szablonów czyli jak odczytywać i zapisywać szablony
Dla zainteresowanych osób oferujemy usługę wdrożenia programu AnoMail wraz z serwerem do mailingu od firmy hostingowej Niebieski.net. Dzięki temu od razu można rozpocząć wysyłkę masowej korespondencji e-mail
Artykuł omawia częste błędy popełniane przy wysyłce cold mailingu czyli zimnych wiadomości e-mail skierowanych do odbiorców, których Państwo nie znacie a chcielibyście aby dowiedzieli się o Waszej ofercie i zostali Waszymi klientami
AnoMail Premium oferuje automat do zbierania adresów e-mail z podanej domeny, który łączy się z różnych adresów IP wykorzystując serwery proxy. Dzięki temu można obejść limity zbierania adresów e-mail oraz ograniczenia związane z tzw. geolokalizacją
Cold mail może być zgodny z prawem, pod warunkiem że nadawca uzyska uprzednią zgodę odbiorcy na przetwarzanie jego danych w celach marketingowych oraz przestrzega przepisów RODO. Stosowanie narzędzi takich jak AnoMail może ułatwić przeprowadzenie kampanii cold mailowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prospecting to proces poszukiwania potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi produktami lub usługami. AnoMail pomoże Państwu wyszukać adresy e-mail potencjalnych klientów a także wspomoże w nawiązywaniu pierwszego kontaktu oraz kwalifikacji leadów w celu przekształcenia ich w klientów.
Wstawianie hiperłączy do tekstu lub obrazków w e-mailu znacząco zwiększa jego funkcjonalność, umożliwiając odbiorcom łatwy dostęp do dodatkowych zasobów i informacji. Ponadto, używanie odnośników poprawia estetykę wiadomości i pomaga utrzymać jej przejrzystość, eliminując konieczność wklejania długich adresów URL. Używanie hiperłączy zwiększa zaangażowanie odbiorców, prowadząc do wyższej klikalności i skuteczniejszej komunikacji.
W celu zwiększenia skuteczności wysyłki e-mail, konieczne jest, aby w danych nadawcy używać imię oraz nazwisko, co buduje zaufanie odbiorców. Ponadto trzeba wysyłać z komercyjnego adresu e-mail zawierającego np. imię i nazwisko, co zwiększa wiarygodność kontaktu. Dodatkowo, wskazane jest podanie nazwy firmy co pozwala na łatwiejszą identyfikację nadawcy.