Różnicowanie treści masowych wysyłek e-mail

Różnicowanie treści wiadomości e-mail zwiększa dostarczalność masowej poczty

Przy masowych wysyłkach e-mail ważne jest różnicowanie treści, aby uniknąć filtrów antyspamowych i zwiększyć szanse na dostarczenie wiadomości do skrzynki odbiorczej adresata. Używanie różnych tematów, personalizacja treści oraz unikanie zbyt wielu powtarzających się elementów są bardzo ważne przy seryjnej wysyłce e-mail . Tego rodzaju podejście nie tylko poprawia dostarczalność, ale również sprzyja zaangażowaniu odbiorców.

Segregacja adresów e-mail wg dostawców poczty

Segregacja adresów e-mail wg dostawców poczty

Program AnoMail umożliwia przeprowadzenie segmentacji adresów e-mail wg dostawców poczty czyli można podzielić bazę adresową na osobne grupy np. tylko GMail, tylko Yahoo, WP, Interia, Onet itp. Dzięki temu można przygotować różną treść listu zależną od filtra antyspamowego dostawcy poczty. Ponadto można zapanować na limitami ilość wiadomości wysyłanych do danych dostawców poczty.

Rezygnacje przez stronę internetową

Rezygnacje z pliku na stronie internetowej firmy

AnoMail umożliwia pobieranie pliku z internetu, który zawiera listę osób rezygnujących z otrzymywania wiadomości e-mail. Dzięki tej funkcji, użytkownicy mogą automatycznie aktualizować swoje bazy danych o osoby, które zdecydowały się na rezygnację z wykorzystaniem innego systemu niż AnoMail np. kliknęły w link rezygnacji w sklepie internetowym lub oprogramowaniu CRM. Funkcja dostępna jest pod przyciskiem Subskrypcja w głównym oknie modułu wysyłkowego