Zakup bazy mailingowej z adresami firm
Zakup bazy mailingowej z adresami e-mail firm może okazać się ryzykowny jeżeli nie usuniesz z bazy adresów odbiorców, którzy nie życzą sobie otrzymywać żadnych zapytań oraz ofert.
Zakup bazy mailingowej z adresami e-mail firm może okazać się ryzykowny jeżeli nie usuniesz z bazy adresów odbiorców, którzy nie życzą sobie otrzymywać żadnych zapytań oraz ofert.
Personalizacja newslettera to jedna z wielu funkcji programu AnoMail dzięki, której można znacznie zwiększyć skuteczność swoich wysyłek marketingowych.
AnoMail to świetne narzędzie do wysyłania mailingu dzięki, któremu można ograniczyć koszty wysyłki newsletterów praktycznie do zera gdyż nie jest pobierana opłata abonamentowa oraz nie ma opłat za każdą wysłaną wiadomość e-mail
Oferujemy szkolenia oraz kursy pt. e-mail marketing online z wykorzystaniem AnoMail. W trakcie kursu przekazujemy praktyczną wiedzę z zakresu realizacji masowych wysyłek e-mail z programu AnoMail
Czyszczenie baz adresowych to jedna z funkcji programu AnoMail. Dzięki niej można usunąć zdublowane adresy, sprawdzić poprawność adresów e-mail oraz usunąć z bazy adresy znajdujące się w różnych plikach
AnoMail to program do wysyłania kuponów rabatowych za pośrednictwem wiadomości e-mail. Każdy odbiorca otrzymuje załącznik z kuponem PDF zawierającym swoje dane np. imię i nazwisku, kod rabatowy itp.
AnoMail posiada funkcje do importu adresów e-mail dzięki, którym można pobierać adresy e-mail z plików zawierających dodatkowe dane lub zbierać adresy z Internetu.
Edytor kontaktów w programie AnoMail służy do budowy spersonalizowanych baz adresowych i umożliwia tworzenie baz pod spersonalizowaną wysyłkę a w szczególności cold mailing.
Pakiet AnoMail to zbiór programów służących do prowadzenia masowej korespondencji e-mail oraz obsługi newslettera. W ramach pakietu otrzymujecie Państwo kombajn do mailingu umożliwiający prowadzenie akcji mailingowych bez ponoszenia comiesięcznych opłat abonamentowych.
W programie AnoMail możliwa jest edycja listu w formacie graficznym (WYSIWYG), tekstowym oraz mieszanym (dualnym). Użytkownik ma pełną kontrolę nad wyglądem wiadomości e-mail. W razie konieczności może używać własnych kodów HTML, z których zbudowana jest wersja graficzna wiadomości.