Wsparcie techniczne co obejmuje i na czym polega?
Wraz z zakupem licencji na program AnoMail oferowane jest wsparcie techniczne na okres 12 miesięcy. Pomoc techniczna obejmuje rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem programu.
Wraz z zakupem licencji na program AnoMail oferowane jest wsparcie techniczne na okres 12 miesięcy. Pomoc techniczna obejmuje rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem programu.
W pierwszej kolejności należy zainstalować oprogramowanie AnoMail na komputerze każdej osoby, która ma realizować mailing w Państwa firmie. W dalszej kolejności na dysku sieciowym lub chmurowym utworzyć folder, w którym będą przechowywane bazy danych, wzory wiadomości itp.
W programie AnoMail możliwa jest obsługa dowolnej ilości załączników w dowolnym formacie np. PDF, DOC, XLS lub ZIP, RAR. Dodatkowo aby zwiększyć wiarygodność wysyłek można włączyć podpis cyfrowy aby wiadomość e-mail z załącznikiem była wiarygodna
Deduplikacja lub podział adresów z osobnego pliku jest to kolejna funkcja służąca do porządkowania baz adresowych w programie AnoMail. Dostęp do niej uzyskujecie Państwo po naciśnięciu przycisku Porządkuj, który znajduje się w module wysyłkowym AnoMail.
Program został tak zaprojektowany aby nawet w sytuacji awaryjnej chronić Państwa przed utratą informacji na temat tego do kogo poczta została wysłana. W związku z tym nie musicie obawiać się sytuacji, w której dochodzi do restartu komputera, zawieszenia programu lub innej sytuacji losowej np. wyłączenie zasilania.
Program AnoMail pozwala przygotować korespondencję seryjną e-mail zawierającą pola personalizacji takie jak imię, nazwisko, nazwa firmy czy np. unikalny numer klienta itp. Dzięki personalizacji znacznie zwiększa się skuteczność masowej wysyłki
Spam można zdefiniować jako masowe wiadomości e-mail wysyłane do odbiorców, którzy ich nie zamawiali i nie zaakceptowali ich otrzymywania. Zgodnie z prawem jeżeli będzie Państwo chcieli wysłać do kogoś informację handlową to najpierw należałoby uzyskać zgodę na przesłanie takiej informacji.
Sesja z programem AnoMail to czas pracy od momentu włączenia programu do chwili jego zamknięcia. Wszystkie dane, które wprowadzane są w tym czasie do programu zapisywane są w pliku sesji.
W AnoMail użytkownik uzyskuje dostęp do archiwum korespondencji e-mail, historii korespondencji, listy tymczasowych blokad. Oznacza to, że wszystkie wiadomości standardowo po wysłaniu zostają umieszczone w archiwum w celu późniejszego wykorzystania. Archiwum to, jest zupełnie niezależne od programu Outlook, Windows Live Mail itp.
W razie problemów z działaniem programu, Zespół AnoMail oferuje zdalną pomoc oraz konsultacje poprzez program Zdalna Pomoc (ang. TeamViewer QuickSupport). Jednakże w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do pomocy technicznej poprzez e-mail aby nasi konsultanci wiedzieli jakiego tematu ma dotyczyć pomoc.