Obsługa zwrotów z niedostarczonej poczty

Obsługa zwrotów z niedostarczonej poczty

Program AnoMail rozpoznaje zwroty z niedostarczonej poczty tzw. odbicia (ang. Bounces). Po wysłaniu poczty może się okazać, że skrzynka odbiorcy nie istnieje (tzw. twardy zwrot) lub skrzynka odbiorcy jest zapchana (miękki zwrot) i wtedy przychodzi do Państwa odbicie (zwrot) z informacją, że nie można było dostarczyć poczty do określonego odbiorcy.

Pobieranie informacji o firmach​

Pobieranie informacji o firmach z Internetu (profil odbiorcy)

Program AnoMail wyposażono w funkcję pozwalającą uzupełnić dodatkowe informacje o odbiorcy listu (tzw. profil adresata) na podstawie domeny firmowej, w której pracownik ma skrzynkę. Dzięki tej funkcji mając tylko i wyłącznie adres e-mail pracowników możecie Państwo pobrać automatycznie z internetu informacje o nazwie firmy i opisie działalności i umieścić je w polu personalizacji np. etykieta lub info.