Zgłaszanie problemów do pomocy​

Zgłaszanie problemów do pomocy technicznej

W ramach zakupionej licencji do programu AnoMail oferowany jest dostęp do pomocy technicznej. W pierwszej kolejności należy przesłać mail na adres pomoc@AnoMail lub uzupełnić zgłoszenie na stronie www.AnoMail.pl/zgloszenie zadając pytanie lub opisując w kilku słowach czego dotyczy problem.

Dlaczego wiadomości e-mail trafiają do spamu

Dlaczego moje wiadomości e-mail trafiają do spamu?

Zastanawiając się dlaczego wiadomości e-mail trafiają do spamu trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności treść listu pod kątem spamu oraz konfigurację serwera wysyłkowego. Odnośnie serwera należy sprawdzić czy na serwerze/domenie wysyłkowej ustawiono SPF, DMARC, SPF, BIMI oraz rDSN.

Praca w grupie w programie AnoMail​

Praca w grupie w programie mailingowym AnoMail

Program AnoMail został zaprojektowany do pracy na jednym lub wielu stanowiskach. W przypadku potrzeby użycia programu w grupie kilku czy też kilkudziesięciu użytkowników z jednej firmy, którzy znajdują się w tej samej lokalizacji lub w rozproszonych oddziałach należy zainstalować program u każdego z użytkowników z osobna

Wysyłka terminowa AnoMail

Wysyłka terminowa czyli odroczona

Wysyłka terminowa AnoMail zwana wysyłką odroczoną pozwala ustalić w programie AnoMail kiedy mają zostać wysłane wiadomości np. środa godz. 19:00. Program będzie czekał na dany termin i dopiero po jego nadejściu rozpocznie masową wysyłkę.