Mierzenie skuteczności mailingu

Mierzenie skuteczności mailingu

W programie AnoMail możliwe jest mierzenie skuteczności mailingu. Podstawowymi wskaźnikami do oceny wyników kampanii mailingowej są OR i CTR. Aby móc skorzystać ze statystyk wyświetleń listu (OR) lub statystyk kliknięć w link (CR) na Państwa stronie internetowej muszą działać statystyki Google Analitics, z którymi AnoMail integruje się.

Podgląd wiadomości w przeglądarce Web​

Podgląd wiadomości e-mail w przeglądarce Web

Funkcja „podgląd wiadomości w domyślnej przeglądarce Web” dostępna pod przyciskiem Podgląd pozwala wykonać test ekranowy czyli sprawdzić jak Państwa list będzie wyglądał gdyby ktoś odbierał pocztę przez stronę internetową i korzystał z przeglądarki internetowej takiej samej jak Państwa ulubiona przeglądarka

Podgląd w kliencie webmail​

Podgląd email w kliencie webmail GMail

Funkcja „podgląd w kliencie webmail” służy do wykonywania testów ekranowych wiadomości. Dzięki tej funkcji możecie Państwo zobaczyć jak Wasza wiadomość będzie wyglądała w programie Webmail czyli na koncie Gmail u osób, które będą odbierały pocztę przez przeglądarkę internetową.