Spowolnienie wysyłki e-mailingu​

Spowolnienie wysyłki aby nie przekroczyć limitów na serwerze

Przed masową wysyłką należy skontaktować się z Państwa dostawcą poczty czyli z firmą u której macie Państwo wykupione skrzynki pocztowe i zapytać ile wiadomości w ciągu minuty, godziny lub doby możecie wysyłać. Większość tzw. serwerów współdzielonych posiada limity godzinowe których nie można przekroczyć gdyż wysyłka zostanie wstrzymana.

Historia mailingu z AnoMail

Historia mailingu czyli ochrona przed zdublowaniem wysyłki

Funkcja historia mailingu służy do ochrony przed wysłaniem poczty do osób, które już wcześniej otrzymały od Państwa korespondencję. Ta funkcja używana jest w sytuacji, w której np. przez miesiąc wysyłacie Państwo zapytania o możliwość przesłania oferty do różnych baz adresowych i nie chcecie się martwić czy odbiorca korespondencji nie otrzyma dwa razy tej samej przesyłki tylko dlatego, że jego adres powielił się w kilku bazach.

Uwierzytelnienie wysyłki e-mail

Uwierzytelnienie wysyłki e-mail

Uwierzytelnienie wysyłki e-mail pozwala serwerom odbiorców ustalić czy poczta wysłana została z Waszego serwera. Dlatego koniecznie należy włączyć podstawowe zabezpieczenia antyspamow tj. SPF, DKIM, DMARC, revDNS i BIMI. Bez powyższego nie ma mowy aby wysyłki z AnoMail lub innego programu były skuteczne.

Obsługa zwrotów z niedostarczonej poczty

Obsługa zwrotów z niedostarczonej poczty

Program AnoMail rozpoznaje zwroty z niedostarczonej poczty tzw. odbicia (ang. Bounces). Po wysłaniu poczty może się okazać, że skrzynka odbiorcy nie istnieje (tzw. twardy zwrot) lub skrzynka odbiorcy jest zapchana (miękki zwrot) i wtedy przychodzi do Państwa odbicie (zwrot) z informacją, że nie można było dostarczyć poczty do określonego odbiorcy.

Testy wysyłki e-mail​

Testy wysyłki e-mail z AnoMail

Przed wysłaniem właściwej korespondencji do wielotysięcznej grupy odbiorców należy koniecznie wykonać test wysyłki naciskając przycisk Testuj widoczny w głównym oknie modułu wysyłkowego. Program wyśle na zdefiniowany wcześniej adres e-mail korespondencję w takiej formie w jakiej będzie wysłana do większej grupy odbiorców.