Import i eksport archiwum
historia wysyłek e-mail
Import i eksport archiwum wysyłek
Program AnoMail można zainstalować na kilku komputerach w firmie. Domyślnie program instaluje się u każdego pracownika w jego komputerze. Każda wysłana wiadomość z programu AnoMail zapisywana jest na komputerze, na którym zainstalowany jest program. Dlatego import i eksport archiwum może przydać się gdyby chcieli Państwo mieć dostęp do wspólnego archiwum seryjnych wysyłek dla wszystkich pracowników w firmie.
Dostęp do archiwalnych wiadomości możliwy jest po naciśnięciu przycisku Archiwum. W archiwum zapisywane są informacje o tym co i do kogo zostało wysłane ale tylko i wyłącznie z danego komputera. Innymi słowy każda instalacja AnoMail posiada odrębne archiwum.
Wspólne Archiwum wysyłek dla wszystkich pracowników
W razie konieczności połączenia archiwów wszystkich pracowników należy na dysku sieciowym lub chmurowym utworzyć folder który będzie używany do wymiany informacji między stanowiskami. Następnie w głównym oknie programu trzeba nacisnąć przycisk Archiwum i wybrać funkcję Eksportuj archiwum.
Komputer zapisze kopie wszystkich wiadomości archiwalnych we wskazanej lokalizacji. Eksport wiadomości archiwalnych należy wykonać na wszystkich stanowiskach z AnoMail. Następnie na tych stanowiskach, które mają mieć dostęp do archiwum innych osób nacisnąć przycisk Archiwum i wybrać funkcję Importuj archiwum.
Pokrewny temat: Historia mailingu do ochrony przez zdublowaniem wysyłki zapytań