Import i eksport archiwum
historia wysyłek e-mail
Import i eksport archiwum wysyłek
Program AnoMail można zainstalować na kilku komputerach w firmie. Domyślnie program instaluje się u każdego pracownika w jego komputerze. Każda wysłana wiadomość z programu AnoMail zapisywana jest na komputerze, na którym zainstalowany jest program. Dlatego import i eksport archiwum może przydać się gdyby chcieli Państwo mieć dostęp do wspólnego archiwum seryjnych wysyłek dla wszystkich pracowników w firmie.
Dostęp do archiwalnych wiadomości możliwy jest po naciśnięciu przycisku Archiwum. W archiwum zapisywane są informacje o tym co i do kogo zostało wysłane ale tylko i wyłącznie z danego komputera. Innymi słowy każda instalacja AnoMail posiada odrębne archiwum.
Wspólne Archiwum wysyłek dla wszystkich pracowników
W razie konieczności połączenia archiwów wszystkich pracowników należy na dysku sieciowym lub chmurowym utworzyć folder który będzie używany do wymiany informacji między stanowiskami. Następnie w głównym oknie programu trzeba nacisnąć przycisk Archiwum i wybrać funkcję Eksportuj archiwum.
Komputer zapisze kopie wszystkich wiadomości archiwalnych we wskazanej lokalizacji. Eksport wiadomości archiwalnych należy wykonać na wszystkich stanowiskach z AnoMail. Następnie na tych stanowiskach, które mają mieć dostęp do archiwum innych osób nacisnąć przycisk Archiwum i wybrać funkcję Importuj archiwum.
Pokrewny temat: Historia mailingu do ochrony przez zdublowaniem wysyłki zapytań
Film: przechowywanie archiwum na serwerze poczty
Archiwum wysyłek SMS wraz z raportami
W najnowszej wersji programu AnoMail dostępne jest archiwum wysyłek SMS wraz z podglądem statusów doręczeń itp. Po zakończonej wysyłce statycznych lub dynamicznych wiadomości SMS, każda wiadomość zapisywana jest w lokalnym archiwum.
Dostęp do niego uzyskuje się z głównego okna programu klikając Menu Kampanie SMS i wybierając funkcję Raporty i archiwum wysyłek. Na poniższym rysunku pokazano główne okno programu AnoMail. Funkcje wysyłania SMS dostępne są w AnoMail Standard oraz Premium.
Wiadomości e-mail w folderze "Elementy wysłane
W przypadku niektórych firm jest potrzeba posiadania dostępu do wszystkich wiadomości e-mail wysłanych z AnoMail w takiej formie w jakiej zostały wysłane do klienta np. z zestawem indywidualnych załączników. W przypadku AnoMail Premium jest możliwość włączenia zapisu każdej wysłanej wiadomości na dysku komputera a następnie przetransmitowanie jej na serwer pocztowy i umieszczenie w folderze Wysłane (ang. Sent).
W tym celu klikamy przycisk Archiwum i wybieramy funkcję Zapisuj kopie wiadomości. Od tej pory wszystkie wysłane wiadomości będą zapisywane na dysku Państwa komputera w takiej formie w jakiej zostały wysłane do klienta.
Korzystając z tej samej funkcji można dodatkowo przesłać wiadomości e-mail na Państwa konto pocztowe, czyli na serwer do katalogu „Wysłane”. Dzięki temu wszyscy pracownicy w Państwa firmie będą mieli podgląd każdej wysłanej wiadomości e-mail, tak jakby to oni wysłali masową wiadomość, ze swojego programu pocztowego.
Dowiedź się więcej na temat masowych wysyłek:

Tworzenie archiwum wysyłki na serwerze lub w Elementach wysłanych
Każda wysłana wiadomość e-mail może być automatycznie zarchiwizowana na serwerze pocztowym, co zapewnia łatwy dostęp do historii korespondencji z programu pocztowego. Użytkownik ma również możliwość zapisania wysłanych wiadomości w folderze „Elementy wysłane” (Sent), co ułatwia organizację i szybkie odnalezienie konkretnych e-maili w przyszłości. Te opcje wspierają efektywne zarządzanie masową komunikacją i umożliwiają zachowanie porządku w skrzynce pocztowej.

Opóźnienie wysyłania poczty czyli tzw. wysyłka terminowa
Funkcja wysyłka terminowa pozwala zaplanować wysyłkę o określonej godzinie np. o 5 rano. Funkcja ta dostępna jest po naciśnięciu przycisku Wyślij… a następnie wybraniu opcji List do wszystkich odbiorców…

Licznik odliczający czas do końca promocji w treści maila
W AnoMail można dodać do wiadomości animowany licznik odliczający czas do wydarzenia lub zakończenia promocji. Odliczanie czasu tworzy poczucie pilności i zachęca odbiorcę newslettera do wykonania pewnych działań np. zakupu produktu. Dzięki temu zwiększa się liczbę kliknięć oraz zaangażowanie subskrybentów. W ten sposób można promować swoje produkty nie tylko z okazji Back Friday.
