Korespondencja seryjna z załącznikami

spersonalizowana wysyłka załączników

Korespondencja seryjna e-mail

W programie AnoMail można korzystać z pełnej personalizacji treści wiadomości obejmującej również personalizację załączników. To oznacza, że w naszym programie e-mailingowym do każdego odbiorcy listu możecie Państwo wysłać oddzielny załącznik np. fakturę. Można też wysyłać spersonalizowaną ofertę w PDF lub dowolny inny plik przeznaczony tylko dla konkretnego odbiorcy.

Czym jest korespondencja seryjna email?

Korespondencja seryjna e-mail to technika tworzenia treści wiadomości e-mail o takiej samej treści różniącej się zawartością kluczowych pól personalizacji, które są automatycznie wypełniane treścią pobieraną z bazy danych odbiorców, do których kierowana jest korespondencja e-mail. W oparciu o ten mechanizm program AnoMail do każdej wiadomości może dodawać inny załącznik zależny od adresata listu.

Korespondencja seryjna e-mail

Korespondencja seryjna email z załącznikami

Korespondencja seryjna z załącznikami pozwala zautomatyzować proces wysyłki setek lub tysięcy różnych załączników do Państwa klientów. W odróżnieniu od korespondencji seryjnej w programie Microsoft Word, AnoMail potrafi samodzielnie przypisać załączniki do poszczególnych odbiorców wiadomości. W tym celu należy w swoim programie do faktur lub innym systemie np. CRM wygenerować oddzielne pliki PDF.

W jaki sposób przygotować załączniki do mailingu?

Najlepiej przygotować oddzielne pliki np. faktury VAT z nazwą firmy, identyfikatorem klienta lub chociażby numerem NIP np: 6442858958.pdf. Wszystkie pliki zapisuje się w jednym folderze a następnie wskazuje programowi AnoMail gdzie ma ich szukać. W trakcie wysyłki na podstawie pola personalizacji np. #NIP# program AnoMail doda załącznik do wiadomości e-mail o takiej nazwie jak numer NIP firmy. Dzięki temu każda z firm otrzyma wiadomość z załącznikiem przeznaczonym dla niej.

Personalizacja załączników w AnoMail

Wysyłka spersonalizowanych załączników

W programie AnoMail wskazuje się folder zawierający dokumenty pdf, które program będzie dodawał do każdej wiadomości e-mail. W razie konieczności nazwy dokumentów, które mają być przypisane do konkretnego odbiorcy można przygotować w zewnętrznym programie takim jak np. Microsoft Excel. Przy mniejszych grupach można także samodzielnie wskazać załącznik przypisując go do danego odbiorcy. 

Oczywiście oprócz spersonalizowanego załącznika można dodawać także załączniki wspólne czyli załączniki o takiej samej treści dla każdego odbiorcy np. regulamin świadczonej usługi lub klauzulę RODO. Pamiętaj, że korespondencja seryjna z załącznikami zwiększa wagę wiadomości a to wpływa na obciążenie serwera i obniżenie szybkości wysyłki.

Generator imiennych bonów PDF w załączniku

Jeśli Państwa program do obsługi klientów (CRM) nie oferuje możliwości przygotowania osobnych plików dla każdego z odbiorców to w programie AnoMail można skorzystać z funkcji do generowania imiennych bonów rabatowych. Funkcja generatora imiennych kuponów rabatowych pozwala dodać do listu załącznik pdf zawierający spersonalizowany bon czyli taki, który tworzony jest w trakcie wysyłania masowej korespondencji i zawiera unikalny numer, imię, nazwisko, nazwę firmy i inne teksty, które chcecie Państwo na nim umieścić. Dzięki tej funkcji można uruchomić programy lojalnościowe i połączyć je z Państwa sklepem internetowym.
Generator kuponów rabatowych w AnoMail

AnoMail jest oprogramowaniem do mailingu, które wspomaga budowę spersonalizowanych baz adresowych. Posiadając bazę imion, nazwisk oraz dodatkowe pola personalizacji można je wykorzystać np. do obsługi programów lojalnościowych, wysyłania bonów rabatowych, śledzenia ich wykorzystania lub połączenia programu AnoMail z Państwa oprogramowaniem e-commerce.

Chcesz dowiedzieć się jak budować spersonalizowane bazy do mailingu?

Zapraszamy na indywidualne konsultacje lub szkolenia

Wysyłka oddzielnych faktur VAT lub spersonalizowanych ofert

Program AnoMail umożliwia pobieranie spersonalizowanych baz adresowych (imię, nazwisko, nazwa firmy itd.) w formacie CSV czyli można przygotować bazę poza naszym oprogramowaniem np. tworzy się bazę w programie Excel lub innym programie do zarządzania kontaktami z klientami a następnie wczytuje do programu AnoMail.

Baza danych składa się z ponad 30-tu kolumn zawierających takie dane jak imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, płeć oraz pola personalizacji z dowolną zawartością np. numer klienta, termin ważności usługi itp. Aby wczytać spersonalizowaną bazę z Excela zapisz ją najpierw do pliku CSV. Następnie w AnoMail kliknij przycisk Odbiorcy/Kontakty i odszukaj funkcję Plik. Na koniec wybierz Importuj kontakty z pliku CSV.

Baza adresowa może być zapisana w szyfrowanym kontenerze z danymi

Dla użytkowników bardziej wymagających cała baza kontaktów może być przechowywana w zaszyfrowanym pliku programu AnoMail. Dostęp do niej może być ograniczony na hasło lub baza może być w trybie tylko do wysyłki czyli nie można nic w niej zmieniać. Nie ma ograniczeń co do ilości baz danych przy czym pojedyncza baza może mieć do 100 tys. rekordów.

AnoMail - Baza danych w formacie Excel CSV

Inne tematy dot. masowej wysyłki e-mail: