Pobieranie linków URL
ze stron internetowych
Pobieranie linków ze stron internetowych
Program AnoMail to zaawansowane narzędzie do pobierania linków ze stron internetowych. Dzięki niemu możliwe jest efektywne zbieranie odnośników, które program następnie odwiedza, identyfikując i pozyskując adresy e-mail. To przyczynia się do szybkiego i skuteczniejszego pozyskiwania kontaktów, zwłaszcza dla małych firm, które nie dysponują budżetem reklamowym.
Aby skorzystać z Kreatora wizytacji należy w oknie zbieracza adresów przejść do Menu Pomoc (1) i wybrać funkcję Kreator wizytacji (2). Następnie wkleić lub odczytać z pliku listę głównych stron internetowych firm. Można także wczytać listę adresów e-mail, które program zamieni na adresy głównych stron firm. Każdy z adresów ma być umieszczony w osobnym wierszu.
AnoMail Zapobiega dezaktualizacji adresów e-mail
Ponadto zalecamy włączyć funkcję Sprawdzaj aktualność domeny w ustawieniach DNS. Po naciśnięciu przycisku Dalej (3), AnoMail połączy się z serwerem DNS i sprawdzi czy domena nadal istnieje. Dzięki temu od razu można odrzucić wszystkie adresy firm, których domeny nie istnieją.
Ponadto gdy wczytacie starą bazę adresów e-mail to nasze narzędzie jest w stanie odwiedzić strony internetowe przypisane do komercyjnych adresów i pobrać z nich aktualną listę adresów e-mail. Jak doskonale wiecie adresy e-mail mają tendencję do dezaktualizacji w wyniku zmian w firmach oraz rotacji pracowników, co utrudnia utrzymanie aktualnej listy kontaktów.
Dlatego warto korzystać z naszego automatu do zbierania adresów ze stron internetowych, który samodzielnie identyfikuje i pobiera najnowsze, aktualne adresy e-mail ze wskazanych stron, zapewniając bieżącą bazę kontaktów.
Masowe pobieranie linków z Internetu
Aby dokładnie nakierować automat na zebranie konkretnych odnośników do stron, należy podać jakie słowa powinny znaleźć się w hiperłączu np. kontakt, o-firmie, o-nas. Każde ze słów powinno znaleźć się w osobnym wierszu. Zwracamy uwagę, że te słowa mają pojawić się w linku do podstrony a nie w treści witryny.
W ten sposób można nakierować naszego zbieracza jakie strony ma odwiedzać lub jakich odnośników unikać. Dla przykładu jeżeli na stronie internetowej firmy znajdzie się odnośnik zawierający słowo „download” to AnoMail ma takiego hiperłącza nie zbierać. Listę słów do wykluczenia z wyszukiwania wpisujemy jedno pod drugim. Nie używamy polskich znaków oraz spacji bo te zazwyczaj nie występują w linkach.
Wyszukiwanie nie tylko adresów e-mail
Oprogramowanie AnoMail gromadzi informacje dotyczące pochodzenia i daty uzyskania adresu email. Dodatkowo, zapisuje tytuł oraz opis strony internetowej, na której odnaleziono ten adres. Te szczegóły mogą zostać użyte do lepszego przygotowania spersonalizowanych pytań lub wiadomości typu zimny mail (cold mail).
Taka strategia przyczynia się do zwiększenia skuteczności działań marketingowych oraz nawiązywania trafniejszych relacji z odbiorcami. Dzięki dostosowaniu treści i właściwemu ukierunkowaniu, AnoMail staje się doskonałym narzędziem do budowania relacji z klientami oraz przyczynia się do osiągnięcia lepszych wyników w biznesie.
Warto zaznaczyć, że pierwsza wiadomość nie powinna mieć charakteru handlowego nastawionego na sprzedaż. Zimny mail ma zachęcać do nawiązania relacji biznesowej więc powinien być mocno spersonalizowany i nie zawierać informacji handlowych.
Zobacz także: Wyszukiwanie adresów e-mail po słowach kluczowych
Bot zbierający adresy e-mail ze wskazanej domeny
AnoMail dysponuje także mechanizmem do hurtowego zbierania adresów e-mail z podanej domeny. W tym przypadku wskazuje się programowi adres URL serwisu prezentującego katalog stron firmowych i ukierunkowuje bota na zbieranie konkretnych informacji. Na przykład AnoMail ma zbierać tylko adresy e-mail salonów fryzjerskich z Poznania.
Funkcja do pobierania adresów e-mail w sposób hurtowy znajduje się w głównym oknie programu pod przyciskiem Importuj. Po podaniu parametrów startowych, bot odwiedza strony pasujące do podanego kryterium wyszukiwawczego np. salon fryzjerski.
Pokrewny temat: Nie wysyłaj kilku wiadomości do tej samej domeny
Ogranicz ryzyko blokady swojego serwera mailingowego
Przy pomocy naszego zbieracza można łatwo pozyskiwać adresy, ale samo posiadanie adresu e-mail nie daje Państwu prawa do wysyłania ofert czy wiadomości marketingowych do odbiorcy. Konieczne jest uzyskanie zgody od adresata niezależnie od tego czy adres e-mail należy do osoby fizycznej czy jest to ogólny adres firmy.
Po zebraniu adresów e-mail zalecamy od razu użyć funkcji Brak zgód na mailing, która pozwala na usunięcie odbiorców, którzy zgłosili nam że nie chcą otrzymywać żadnych zapytań lub ofert. Dzięki temu działaniu, unikacie wysyłania mailingu do adresatów, którzy zapewne nie będą zainteresowani Waszymi ofertami.
Warto przeczyścić bazę adresów e-mail przy użyciu poniższych funkcji: :
- Brak zgód na mailing – usuwa odbiorców, którzy nie życzą sobie żadnych zapytań
- Ryzykowne adresy e-mail – usuwa adresatów korzystających z globalnych zabezpieczeń antyspamowych
- Osierocone adresy e-mail – usuwa adresy firm, które nie mają stron internetowych.
- Klasyfikator adresów RODO – usuwa lub zostawia w bazie adresy e-mail o charakterze danych osobowych.