Dlaczego wiadomości e-mail trafiają do spamu

Dlaczego moje wiadomości e-mail trafiają do spamu?

Zastanawiając się dlaczego wiadomości e-mail trafiają do spamu trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności treść listu pod kątem spamu oraz konfigurację serwera wysyłkowego. Odnośnie serwera należy sprawdzić czy na serwerze/domenie wysyłkowej ustawiono SPF, DMARC, SPF, BIMI oraz rDSN.

Podgląd kreacji wiadomości email

Podgląd kreacji wiadomości email

Podgląd umożliwia sprawdzenie wyglądu listu w trybie mieszanym (dualnym) czyli równoczesny podgląd treści w formacie tekstowym oraz w formacie graficznym (HTML). Ma to duże znaczenie jeśli chodzi o skuteczność mailingu bo można sprawdzić czy list wygląda prawidłowo niezależnie od tego czy wyświetli się część graficzna lub tekstowa.

Spowolnienie wysyłki e-mailingu​

Spowolnienie wysyłki aby nie przekroczyć limitów na serwerze

Przed masową wysyłką należy skontaktować się z Państwa dostawcą poczty czyli z firmą u której macie Państwo wykupione skrzynki pocztowe i zapytać ile wiadomości w ciągu minuty, godziny lub doby możecie wysyłać. Większość tzw. serwerów współdzielonych posiada limity godzinowe których nie można przekroczyć gdyż wysyłka zostanie wstrzymana.

Historia mailingu z AnoMail

Historia mailingu czyli ochrona przed zdublowaniem wysyłki

Funkcja historia mailingu służy do ochrony przed wysłaniem poczty do osób, które już wcześniej otrzymały od Państwa korespondencję. Ta funkcja używana jest w sytuacji, w której np. przez miesiąc wysyłacie Państwo zapytania o możliwość przesłania oferty do różnych baz adresowych i nie chcecie się martwić czy odbiorca korespondencji nie otrzyma dwa razy tej samej przesyłki tylko dlatego, że jego adres powielił się w kilku bazach.