Import i eksport archiwum
historia wysyłek e-mail
Import i eksport archiwum wysyłek
Program AnoMail można zainstalować na kilku komputerach w firmie. Domyślnie program instaluje się u każdego pracownika w jego komputerze. Każda wysłana wiadomość z programu AnoMail zapisywana jest na komputerze, na którym zainstalowany jest program. Dlatego import i eksport archiwum może przydać się gdyby chcieli Państwo mieć dostęp do wspólnego archiwum seryjnych wysyłek dla wszystkich pracowników w firmie.
Dostęp do archiwalnych wiadomości możliwy jest po naciśnięciu przycisku Archiwum. W archiwum zapisywane są informacje o tym co i do kogo zostało wysłane ale tylko i wyłącznie z danego komputera. Innymi słowy każda instalacja AnoMail posiada odrębne archiwum.
Wspólne Archiwum wysyłek dla wszystkich pracowników
W razie konieczności połączenia archiwów wszystkich pracowników należy na dysku sieciowym lub chmurowym utworzyć folder który będzie używany do wymiany informacji między stanowiskami. Następnie w głównym oknie programu trzeba nacisnąć przycisk Archiwum i wybrać funkcję Eksportuj archiwum.
Komputer zapisze kopie wszystkich wiadomości archiwalnych we wskazanej lokalizacji. Eksport wiadomości archiwalnych należy wykonać na wszystkich stanowiskach z AnoMail. Następnie na tych stanowiskach, które mają mieć dostęp do archiwum innych osób nacisnąć przycisk Archiwum i wybrać funkcję Importuj archiwum.
Pokrewny temat: Historia mailingu do ochrony przez zdublowaniem wysyłki zapytań
Archiwum wysyłek SMS wraz z raportami
W najnowszej wersji programu AnoMail dostępne jest archiwum wysyłek SMS wraz z podglądem statusów doręczeń itp. Po zakończonej wysyłce statycznych lub dynamicznych wiadomości SMS, każda wiadomość zapisywana jest w lokalnym archiwum.
Dostęp do niego uzyskuje się z głównego okna programu klikając Menu Kampanie SMS i wybierając funkcję Raporty i archiwum wysyłek. Na poniższym rysunku pokazano główne okno programu AnoMail. Funkcje wysyłania SMS dostępne są w AnoMail Standard oraz Premium.
Wiadomości e-mail w folderze "Elementy wysłane
W przypadku niektórych firm jest potrzeba posiadania dostępu do wszystkich wiadomości e-mail wysłanych z AnoMail w takiej formie w jakiej zostały wysłane do klienta np. z zestawem indywidualnych załączników. W przypadku AnoMail Premium jest możliwość włączenia zapisu każdej wysłanej wiadomości na dysku komputera a następnie przetransmitowanie jej na serwer pocztowy i umieszczenie w folderze Wysłane (ang. Sent).
W tym celu klikamy przycisk Archiwum i wybieramy funkcję Zapisuj kopie wiadomości. Od tej pory wszystkie wysłane wiadomości będą zapisywane na dysku Państwa komputera w takiej formie w jakiej zostały wysłane do klienta.
Korzystając z tej samej funkcji można dodatkowo przesłać wiadomości e-mail na Państwa konto pocztowe, czyli na serwer do katalogu „Wysłane”. Dzięki temu wszyscy pracownicy w Państwa firmie będą mieli podgląd każdej wysłanej wiadomości e-mail, tak jakby to oni wysłali masową wiadomość, ze swojego programu pocztowego.
Dowiedź się więcej na temat masowych wysyłek:

Edytor HTML – własny kod w wiadomościach e-mail
Każda wersja AnoMail zawiera funkcjonalny Edytor HTML, który pozwala użytkownikom wstawiać własny kod HTML do tworzonych wiadomości e-mail. Dzięki tej opcji, użytkownik ma pełną swobodę i kontrolę nad estetyką i formatowaniem swojego newslettera. Umożliwia to tworzenie bardziej spersonalizowanych i profesjonalnie wyglądających wiadomości, które spełniają określone wymagania wizualne.

Zakup bazy mailingowej z adresami firm
Zakup bazy mailingowej z adresami e-mail firm może okazać się ryzykowny jeżeli nie usuniesz z bazy adresów odbiorców, którzy nie życzą sobie otrzymywać żadnych zapytań oraz ofert.

Komenda EHLO zwiększa dostarczalność poczty (tzw. Greeting)
Komenda EHLO używana jest podczas rozpoczęcia komunikacji między AnoMail i serwerem wysyłkowym. W AnoMail można ustawić zawartość komendy EHLO dzięki czemu zwiększa się szansa uniknięcia trafienia do spamu