Personalizacja newslettera w programie mailingowym
Personalizacja newslettera to jedna z wielu funkcji programu AnoMail dzięki, której można znacznie zwiększyć skuteczność swoich wysyłek marketingowych.
Personalizacja newslettera to jedna z wielu funkcji programu AnoMail dzięki, której można znacznie zwiększyć skuteczność swoich wysyłek marketingowych.
AnoMail to świetne narzędzie do wysyłania mailingu dzięki, któremu można ograniczyć koszty wysyłki newsletterów praktycznie do zera gdyż nie jest pobierana opłata abonamentowa oraz nie ma opłat za każdą wysłaną wiadomość e-mail
AnoMail to polski system do mailingu i wysyłki kampanii e-mail marketingowych bezpośrednio z komputera. Przeznaczony jest dla osób, które chcą ograniczyć koszty wysyłki e-mail do minimum
Program do wysyłania maili pozwala wysyłać e-mailing bez ponoszenia opłat abonamentowych oraz opłat za wysyłkę. Dzięki niemu można realizować masowe wysyłki e-mail obniżając koszty praktycznie do zera w porównaniu do systemów online
Ofertowanie e-mail czyli wysyłanie spersonalizowanych ofert do klientów lub kontrahentów zawierające w treści listu lub w załączniku indywidualne oferty. W związku z tym z AnoMail można wysyłać indywidualne oferty handlowe do dowolnej ilości odbiorców.
Spersonalizowane wysyłki e-mail w programie AnoMail pozwalają zwiększyć skuteczność e-mailingów i zmienić sygnaturę antyspamową listu.
Program AnoMail tworzy wiadomości e-mail w formacie mieszanym tzn. łączy część graficzną i tekstową listu e-mail w jedną całość. Format mieszany zwany także dualny to format wiadomości e-mail, która składa się z dwóch części tj. graficznej oraz tekstowej. Program pocztowy odbiorcy decyduje, którą część wyświetlić.
Newsletter to list w formacie graficznym HTML zwany kreacją e-mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, którzy wyrazili na to zgodę wypełniając np. formularz subskrypcji umieszczony na stronie internetowej firmy. W programie AnoMail można tworzyć własne newslettery lub korzystać z gotowych szablonów kreacji e-mail.
Obrazki przyciągają uwagę i nadają się do przygotowania przycisków CTA (ang. Call To Actions) czyli przycisków wzywających do działania np. Kliknij i sprawdź naszą ofertę. Można przygotować jeden obrazek, na który będą nakładane różne napisy w zależności od potrzeb.
Większość programów pocztowych nie zezwala na osadzenie lub umieszczenie w treści listu ramki (iframe) z materiałem wideo np. z serwisu Youtube. W związku z tym aby obejść to ograniczenie to wstawia się pierwszy kadr z filmu czyli zdjęcie oraz dodaje do niego odnośnik.