Ofertowanie e-mail

wysyłanie spersonalizowanych ofert

Ofertowanie e-mail z wykorzystaniem AnoMail

Najtańszym sposobem dotarcia do potencjalnego klienta jest poczta elektroniczna. Przy czym aby wyróżnić się na tle konkurencji nie wystarczy napisać treści listu w stylu „Szanowni Państwo, zwracamy się do Państwa…”. Z wykorzystaniem AnoMail możecie Państwo prowadzić ofertowanie e-mail w sposób indywidualny mimo iż wysyłka będzie miała charakter masowy. To oznacza, że każdy kontrahent lub klient z Państwa bazy adresowej otrzyma dopasowaną ofertę do swoich potrzeb z unikalnym załącznikiem.

Ofertowanie e-mail sposobem pozyskania nowych klientów

Ponadto każda firma chciałaby przedstawić swoją ofertę jak najszerszej grupie potencjalnych klientów lub kontrahentów. Dzięki programowi AnoMail będzie Państwo mogli zaprezentować warunki korzystania z Waszych usług lub produktów w sposób indywidualny. W tym celu można utworzyć na dysku osobne oferty (każdy plik z inną ofertą) w dowolnym formacie np. PDF, XLS, DOC itd. Program AnoMail „połączy” odbiorcę z indywidualnym załącznikiem.

Pokrewny temat: Wysyłanie informacji handlowych poprzez e-mail

Podpisywanie cyfrowe wiadomości ofertowych z załącznikami

Dodatkowo aby odbiorcy nie bali się otwierać załącznika, który im Państwo wyślecie można włączyć w AnoMail podpis cyfrowy. Dzięki temu każda wiadomość wysłana z AnoMail zostanie podpisana cyfrowo Państwa podpisem elektronicznym i odbiorca będzie miał pewność, że w załączniku znajduje się oferta od Państwa a nie np. fałszywa faktura od spamera.

Ofertowanie e-mail
Indywidualne treści oraz spersonalizowane oferty

Wykorzystanie personalizacji w ofertowaniu poprzez e-mail z programu AnoMail ma kluczowe znaczenie dla skuteczności kampanii. Dzięki personalizacji możemy dostosować treść ofert do indywidualnych preferencji odbiorców, co zwiększa szanse na zainteresowanie nimi i zwiększenie konwersji.

Możemy personalizować nie tylko imię i nazwisko odbiorcy, ale także dostosowywać treść na podstawie historii zakupów, preferencji produktowych czy lokalizacji, co prowadzi do bardziej efektywnego docierania do konkretnych grup odbiorców i budowania trwałych relacji z klientami.

Personalizacja treści ofert

Odtwórz film na temat Ofertowanie czyli wysyłanie indywidualnych ofert mailem