Ofertowanie e-mail

wysyłanie spersonalizowanych ofert

Ofertowanie e-mail z wykorzystaniem AnoMail

Najtańszym sposobem dotarcia do potencjalnego klienta jest poczta elektroniczna. Przy czym aby wyróżnić się na tle konkurencji nie wystarczy napisać treści listu w stylu „Szanowni Państwo, zwracamy się do Państwa…”. Z wykorzystaniem AnoMail możecie Państwo prowadzić ofertowanie e-mail w sposób indywidualny mimo iż wysyłka będzie miała charakter masowy. To oznacza, że każdy kontrahent lub klient z Państwa bazy adresowej otrzyma dopasowaną ofertę do swoich potrzeb z unikalnym załącznikiem.

Ofertowanie e-mail sposobem pozyskania nowych klientów

Ponadto każda firma chciałaby przedstawić swoją ofertę jak najszerszej grupie potencjalnych klientów lub kontrahentów. Dzięki programowi AnoMail będzie Państwo mogli zaprezentować warunki korzystania z Waszych usług lub produktów w sposób indywidualny. W tym celu można utworzyć na dysku osobne oferty (każdy plik z inną ofertą) w dowolnym formacie np. PDF, XLS, DOC itd. Program AnoMail „połączy” odbiorcę z indywidualnym załącznikiem.

Pokrewny temat: Wysyłanie informacji handlowych poprzez e-mail

Podpisywanie cyfrowe wiadomości ofertowych z załącznikami

Dodatkowo aby odbiorcy nie bali się otwierać załącznika, który im Państwo wyślecie można włączyć w AnoMail podpis cyfrowy. Dzięki temu każda wiadomość wysłana z AnoMail zostanie podpisana cyfrowo Państwa podpisem elektronicznym i odbiorca będzie miał pewność, że w załączniku znajduje się oferta od Państwa a nie np. fałszywa faktura od spamera.

Ofertowanie e-mail
Indywidualne treści oraz spersonalizowane oferty

Wykorzystanie personalizacji w ofertowaniu poprzez e-mail z programu AnoMail ma kluczowe znaczenie dla skuteczności kampanii. Dzięki personalizacji możemy dostosować treść ofert do indywidualnych preferencji odbiorców, co zwiększa szanse na zainteresowanie nimi i zwiększenie konwersji.

Możemy personalizować nie tylko imię i nazwisko odbiorcy, ale także dostosowywać treść na podstawie historii zakupów, preferencji produktowych czy lokalizacji, co prowadzi do bardziej efektywnego docierania do konkretnych grup odbiorców i budowania trwałych relacji z klientami.

Personalizacja treści ofert

Odtwórz film na temat Ofertowanie czyli wysyłanie indywidualnych ofert mailem

Cold mailing i indywidualne oferty lub cenniki

Posiadając AnoMail można wysyłać spersonalizowany newsletter lub personalizować załączniki. Każdy z odbiorców mailingu może otrzymać inny cennik, inną ofertę w treści listu lub załączniku. Bardziej wymajający mogą skorzystać z generatora kuponów w PDF, który pozwala na uprzednio przygotowany obrazek (np. projekt graficzny) nanieść dane odbiorcy wiadomości takiej jak np. Nazwa firmy, numer klienta, cena, wartość zniżki i wiele innych.

Zobacz: Jak wysyłać mailing reklamowy dla firm?

Indywidualna oferta z danymi adresata listu

Po przejściu do ustawień kuponów rabatowych w pierwszej kolejności należy wskazać plik graficzny (obrazek), który będzie używany jako tło oferty na który AnoMail nałoży pola pobrane z bazy danych zawierającej spersonalizowane informacje dot. odbiorców np. numer klienta, imię i nazwisko, cena usługi itd. Bazę z polami personalizacji tworzy się w Edytorze kontaktów. Natomiast efektowny obrazek stanowiący tło oferty można stworzyć np. w serwisie Canva.com

Na projekt graficzny nakładane są pola personalizacji

W dalszej kolejności na obrazek nakłada się pola personalizacji np. Imię (#IME#) i nazwisko (#NZW#), numer kuponu rabatowego (#RBT#). Naciskając przycisk Pozycja ustawia się pozycję tekstu czyli w którym miejscu na obrazu ma pojawić się pole personalizacji przypisane do odbiorcy listu. W sumie można używać do 5 różnych pól personalizacji, które w trakcie wysyłki AnoMail nałoży na obrazek i doda do załącznika listu w formacie PDF.

Patrz: Jak przygotować grafiki do mailingu?

Program AnoMail i ofertowanie e-mail​

Podsumowując nie stoi nic na przeszkodzie aby Państwa kontrahenci otrzymywali różne cenniki. Przechodząc do Edytora kontaktów można skorzystać z funkcji personalizacji załączników czyli przypisania załącznika do odbiorcy.

W związku z powyższym wcześniej na dysku swojego komputera należy umieścić indywidualne pliki (patrz np. Korespondencja seryjna Word) zawierające cenniki dla poszczególnych odbiorców. Program AnoMail na podstawie nazwy pliku (adres e-mail odbiorcy, nip firmy, numer klienta itd.) przypisze załącznik do konkretnego odbiorcy.

Polecany temat: Wysyłanie kodów QR do wydarzeń i koncertów

Ofertowanie e-mail i baza w Microsoft Excel

Reasumując, spersonalizowane bazy adresowe na potrzeby ofertowania e-mail można tworzyć w programie Microsoft Excel, Microsoft Access lub generować bezpośrednio w Państwa systemie CRM (oprogramowanie do zarządzania klientami) a następnie zapisać w pliku tekstowym CSV (wartości rozdzielone przecinkami).

Bazy adresowe zawierające spersonalizowane dane wczytuje się do programu AnoMail poprzez Edytor kontaktów. Następnie w Edytorze kontaktów należy kliknąć Kontakty i wybrać Importuj listę kontaktów z pliku CSV.

Format bazy adresowej do mailingu​
Zarządzanie bazą adresów do mailingu w programi Microsoft Excel

E-mail marketing i ofertowanie poprzez e-mail: