Gwarancja najwyższej oceny

antyspamowej wiadomości e-mail

Gwarancja najlepszej oceny listu

AnoMail to narzędzie do wysyłania masowych wiadomości e-mail, które wyróżnia się najlepszymi wynikami w testach antyspamowych, takich jak Mailchecker.net czy Mail-tester.com. Z AnoMail macie Państwo gwarancję uzyskania najlepszej oceny tzn. 100% w MailChecker oraz 10/10 w Mail-Tester. Im wyższa ocena tym większa dostarczalność poczty.

Kluczowym atutem AnoMail jest jego zdolność do osiągania najwyższych wyników oceny antyspamowej, co bezpośrednio przekłada się na skuteczne dostarczanie wiadomości do skrzynek odbiorczych klientów, minimalizując ryzyko trafienia do folderu spam. Dzięki temu, użytkownicy AnoMail mogą być pewni, że ich komunikacja e-mailowa dociera tam gdzie trzeba a tym samym jest efektywna i niezawodna.

Popraw wszelkie błędy zdiagnozowane w testerze antyspamowym

Na poniższym rysunku pokazano wynik oceny wiadomości e-mail wysłanej z AnoMail do testera Mail-Tester (lewa część grafiki) oraz MailChecker (prawa część). Jak widać w obu przypadkach list wysłany z AnoMail otrzymał najwyższą ocenę. Za dobry wynik w Mail-Tester uznajemy ocenę 10/10 oraz 95% w MailChecker.

Używaj MailChecker zamiast Mail-Tester

Z racji tego, że MailChecker jest dokładniejszym testerem wszystkie testy zalecamy wykonywać tylko w nim. Jeżeli Państwa obecny wynik jest mniejszy niż 95% to należy poprawić wszystkie błędy, które tester zdiagnozuje. Jeżeli zależy Wam na dużej dostarczalności poczty zwłaszcza do serwerów Google czyli darmowe konta w domenie @GMail oraz konta firmowe (Google Workspace) to wynik oceny powinien wynosić 100%.

Zobacz także: Kto z Twoich odbiorców używa GMail?

Gwarancja najwyższej oceny antyspamowej

Wynik oceny antyspamowej wiadomości e-mail wysłanej z programu AnoMail
w popularnych testerach Mail-Tester.com oraz MailChecker.net

Co to jest dostarczalność poczty?

Wysoka ocena w teście antyspamowym przekłada się na dużą dostarczalność wiadomości. Dostarczalność poczty e-mail to wskaźnik, który mierzy, ile wysłanych wiadomości e-mail faktycznie trafia do skrzynek odbiorczych adresatów, a nie do folderów ze spamem lub nie zostaje odrzucone przez serwery pocztowe. Wysoka dostarczalność oznacza, że wiadomość dociera do zamierzonego odbiorcy, co jest kluczowe dla skuteczności kampanii e-mailowych.

Trzeba pamiętać, że na dostarczalność poczty e-mail wpływają takie czynniki jak reputacja nadawcy, jakość listy adresatów, treść wiadomości oraz zgodność z przepisami prawnymi i standardami antyspamowymi.

Zalecenia dla masowych nadawców poczty

Dla przykładu, jeżeli zamierzacie wysyłać dużą ilość wiadomości do serwerów Google, to należy zapoznać się z wytycznymi dla masowych nadawców GMail. Każdy z dużych serwisów udostępniający pocztę ma swoje wytyczne np. Zalecenia dla nadawców masowych WP więc warto się z nimi zapoznać.

Polecany temat: Jak zwiększyć dostarczalność poczty e-mail?

AnoMail jest niewidoczny dla filtrów antyspamowych

Dodatkowym walorem programu AnoMail jest jego neutralność wobec filtrów antyspamowych. Serwery pocztowe nie są w stanie rozpoznać, że wiadomości zostały wysłane z AnoMail, co zapewnia, że poczta dociera nawet do najbardziej wymagających odbiorców – również tych, dla których komunikacja z wykorzystaniem konkurencyjnych rozwiązań do e-mail marketingu była problematyczna.

Dzięki tej technologicznej przewadze, AnoMail pozwala swoim użytkownikom na maksymalne zwiększenie zasięgu ich kampanii e-mailowych, niezależnie od branży czy specyfiki działalności. Wybierając AnoMail, inwestujesz w pewność i skuteczność swoich działań marketingowych, co zapewnia lepsze wyniki i większe zaangażowanie odbiorców.

Zobacz: Analizatory antyspamowe wbudowane w AnoMail

Gorsza ocena wiadomości wysłanej z Outlook

Wiadomości e-mail wysłane z AnoMail są neutralne dla filtrów antyspamowych i zawierają te wszystkie elementy, które są obecnie wymagane do tego aby uzyskać najlepszy wynik w testerach antyspamowych. 

Kod wiadomości e-mail wysyłanej z AnoMail jest optymalizowany pod kątem filtrów antyspamowych. Dlatego wiadomość z AnoMail uzyska lepszą ocenę niż ta sama wiadomość wysłana ze standardowego programu Microsoft Outlook, Thunderbird lub innego używanego w firmach.

Dla przykładu wiadomość, która po wysłaniu z AnoMail otrzymała ocenę 100%, to po wysyłce z programu Outlook otrzymuje gorszą punktację antyspamową a tym samym zmniejsza się szansa, że nawet pojedyncza wiadomość wysłana z Outlook dotrze do skrzynki pocztowej odbiorcy. 

W przypadku masowych wysyłek każdy, nawet najmniejszy błąd zmniejsza szansę na przebicie się przez filtry antyspamowe dużych dostawców poczty takich jak Google, Yahoo, Microsoft itd. 

Gdy dodatkowo nie używacie w Outlook podpisu cyfrowego S/MIME, to ocena antyspamowa wiadomości może spaść do 90% a to już oznacza większe lub mniejsze problemy z dostarczalnością poczty, zwłaszcza u odbiorców korzystających z kont Google (GMail, Google Workspace).

Polecany temat: Jak otrzymać darmowy podpis cyfrowy od Actalis?

Ocena antyspamowa wiadomości z Outlook
Ocena antyspamowa wiadomości e-mail wysłanej z Outlook
Ta sama wiadomość wysłana z AnoMail otrzyma 100%

Nie używaj pól BCC/UDW – ukryci odbiorcy do wiadomości

W przypadku używania Outlook lub Thunderbird do masowych wysyłek, z użyciem pół UDW (Ukryci do wiadomości, ang. BCC) musicie liczyć się z tym że dostarczalność będzie fatalna. Najnowsze filtry antyspamowe sprawdzają czy w polu Do (ang. To) znajduje się adres e-mail odbiorcy. Wysyłając ukryte kopie w polu Do: widnieje napis „Undisclosed recipient” więc profilaktycznie list może być umieszczony w spamie.

Masowe wysyłanie ukrytych kopii na dzień dzisiejszy nie ma najmniejszego sensu jeżeli zależy Państwu na uzyskaniu wysokiej dostarczalności. Wysyłając ukryte kopie nawet nie wiecie, że wiadomości u dużej grupy odbiorców trafią do spamu lub zostaną automatycznie skasowane.

Pokrewny temat: Dlaczego e-maile trafiają do spamu na GMailu?

Sprawdź czy wiadomość nie ma znamion spamu

Jednym z elementów oceny antyspamowej jest sama wiadomość e-mail. Zamiast wysyłania typowych zapytań o możliwość przesłania oferty napiszcie zimnego maila ale zanim wyślecie go do odbiorców warto sprawdzić czy treść listu nie ma znamion spamu. W AnoMail pod przyciskiem Sprawdź znajdują się podstawowe analizatory antyspamowe, które sprawdzą Państwa wiadomość.

W związku z tym warto zadbać aby sama treść listu nie zawierała znamion spamu czyli tekstów, które często występują w wiadomościach, których nikt nie chce otrzymywać a tym bardziej czytać np. „Szanowni Państwo”, „zwracam się do Państwa”, „Państwa adres pobrano ze strony” itd.

Obecność „spamerskich słów” niekiedy powoduje automatycznie umieszczenie wiadomości w folderze „Spam” lub przeniesienie do zakładki np. „Newslettery” lub „Oferty”. Dlatego staraj się wyeliminować słowa, które AnoMail pokaże jako „spamerskie” bo skoro AnoMail je widzi w Twoim liście to filtr antyspamowy odbiorcy także na ich podstawie będzie mógł zakwalifikować Twój list jako spam.

Oferta czyli Informacja handlowa a nie cold mail
Analizator treści listu szuka w wiadomości znamion spamu

Tożsamość nadawcy i serwer wysyłkowy

Aby wiadomości z AnoMail uzyskały najlepszą ocenę musicie Państwo zadbać w pierwszej kolejności o tzw. tożsamość nadawcy. Tożsamość nadawcy e-mail jest mechanizmem umożliwiającym weryfikację, że wiadomość e-mail rzeczywiście pochodzi od Państwa, co pomaga chronić przed oszustwami e-mailowymi i spamem. 

W celu uzyskania wysokiej oceny w testerach antyspamowych, takich jak Mailchecker.net lub Mail-Tester.com, na Państwa serwerze i domenie wysyłkowej muszą być wdrożone następujące mechanizmy:

  • SPF – Mechanizm pozwalający odbiorcy e-mail na weryfikację, czy nadawca ma odpowiednie uprawnienia do wysyłania wiadomości z danego adresu IP. Określa zbiór serwerów, które mogą wysyłać maile w imieniu domeny.
  • DKIM – Technika uwierzytelniania, która dodaje cyfrowy podpis do nagłówków wiadomości e-mail. Umożliwia tym samym odbiorcom sprawdzenie, czy wiadomość nie została zmodyfikowana po wysłaniu.
  • DMARC  – Mechanizm, który korzysta z SPF i DKIM do określania polityki, jak serwery odbierające powinny traktować e-maile nieprzechodzące testów uwierzytelniania, oraz umożliwia nadawcy otrzymywanie raportów o takich zdarzeniach.
  • BIMI –  standard, który umożliwia wyświetlanie logo marki obok wiadomości w skrzynce odbiorczej odbiorcy, wzmacniając tym samym rozpoznawalność i zaufanie do nadawcy. Aby BIMI zadziałało, musi być zaimplementowane DKIM, SPF i DMARC z polityką „p=quarantine” lub „p=reject”.

Powyższe protokoły antyspamowe zapewniają, że wiadomości e-mail są wysyłane w sposób bezpieczny i zgodny z najlepszymi praktykami, minimalizując ryzyko fałszywych wiadomości i zwiększając zaufanie odbiorców.

Inna tematyka dot. wysyłek e-mail

Wysyłanie wiadomości w cyrylicy

Wysyłanie wiadomości e-mail w cyrylicy

W razie konieczności można z AnoMail wysyłać listy w języku np. rosyjskim, chińskim itd. Jednak wiadomość w języku rosyjskim należy utworzyć w zewnętrznym programie pocztowym np. Microsoft Outlook. Temat oraz treść listu może być napisana w cyrylicy

Czytaj więcej »
Dynamiczna treść email

Dynamiczna treść w e-mail marketingu

Dynamiczna treść e-mail oznacza, że do treści newslettera wstawia się zmienne dane zależne od odbiorcy wiadomości e-mail. W ten sposób tworząc jedną wiadomość można wyświetlić różne treści w zależności od tego czy list kierowany jest do kobiet lub mężczyzn itd.

Czytaj więcej »