Zgłaszanie problemów do pomocy
roczna opieka techniczna
Zgłaszanie problemów do pomocy technicznej
W ramach zakupionej licencji do programu AnoMail oferowany jest dostęp do pomocy technicznej. Zgłaszanie problemów do pomocy technicznej odbywa się drogą elektroniczną.
W pierwszej kolejności należy przesłać wiadomość e-mail na adres pomoc(at)anomail.pl lub uzupełnić zgłoszenie na stronie www.AnoMail.pl/bilet zadając pytanie lub opisując w kilku słowach czego dotyczy problem.
Zgłoszenie przekazywane jest do określonego konsultanta
Państwa zgłoszenie zostanie przekazane do osoby zajmującej się danym zagadnieniem w celu szybkiego rozwiązania Państwa problemu. W zgłoszeniu proszę nie zapomnieć podać ewentualnie telefonu na jaki konsultant ma oddzwonić.
Pomoc tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zastrzegamy, że pomoc techniczną świadczymy tylko i wyłącznie użytkownikom korzystającym z najnowszej wersji programu AnoMail posiadającym aktywne wsparcie techniczne. Adres e-mail jaki podano do rejestracji można znaleźć w programie klikając Menu Pomoc i wybierając Informacje o programie.
Pomoc w godz: 9:00-17:00 od pn-pt
Zgłoszenie z uprawnionego adresu e-mail
Zastrzegamy sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia do pomocy technicznej w przypadku przesłania go z innego adresu e-mail niż ten, który zostały podany przy rejestracji programu. Nie odpowiadamy na zgłoszenia, w których nie uzupełniono podstawowych informacji dotyczących problemu.
Na bieżąco staramy się pomóc rozwiązać problem
Zawsze pierwsze zgłoszenie do pomocy technicznej przyjmowane jest drogą elektroniczną. Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy na bieżąco więc nie ma mowy aby ktoś z użytkowników czekał kilka dni na odpowiedź jak to ma miejsce w przypadku innych firm.
Średni czas oczekiwania na odpowiedź w ciągu dnia roboczego (pn-pt, godz. 9:00 do 17:00) wynosi od 20 min. do 120 minut. W weekendy oraz w godzinach wieczornych czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć ale żaden mail nie pozostaje bez odpowiedzi.
Pomoc techniczna tylko do programu AnoMail
Pomoc techniczna dotyczy tylko i wyłącznie problemów technicznych dot. programu AnoMail i w ramach pomocy nie oferujemy szkoleń z obsługi programu, porad dotyczących RODO, nauki zbierania adresów e-mail ze stron internetowych, konfiguracji serwerów pocztowych czy innych kwestii nie związanych bezpośrednio z naszym oprogramowaniem.