Polecenie przelewu bankowego
automatyzacja wysyłki indywidualnych druków
seryjne Wysyłanie druków polecenia przelewu
Nie wiesz jak masowo rozesłać spersonalizowane polecenie przelewu lub indywidualny druk wpłaty? AnoMail pomoże Państwu w tej kwestii. Jeżeli prowadzicie fundację lub organizację, która przyjmuje wpłaty od darczyńców lub zbieracie wpłaty od członków Waszej organizacji to z pewnością zainteresuje Was funkcja do generowania poleceń przelewów bankowych.
Funkcja generowania formularzy wpłat automatyzuje wysyłkę druków przelewów bankowych lub druków wpłat gotówkowych. Na podobnej zasadzie jak korespondencja seryjna z programu Microsoft Word, AnoMail pozwala indywidualizować dane zamieszczone na druku przelewu.
Automatyczne wypełnianie druków wpłat gotówkowych lub przelewów
Dzięki generatorowi druków przelewów bankowych lub gotówkowych możecie Państwo tworzyć i dostarczać do swoich klientów lub darczyńców wypełnione druki. Program AnoMail pozwala utworzyć indywidualny druk przelewu lub wpłaty gotówkowej a następnie wysłać go do masowego odbiorcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zamiast wydawać pieniądze na zlecanie wydruków spersonalizowanych ulotek możecie sami rozesłać wypełnione druki przelewów do swoich klientów lub wykorzystać możliwości AnoMail i pozyskiwać nowych darczyńców.
Przydatny temat: Kreator szablonów newsletterów w programie AnoMail
Wypełnianie i wysyłanie druków przelewów
Program AnoMail na druk przelewu nakłada dane odbiorcy więc od razu można nanieść kwotę, imię i nazwisko lub nazwę firmy, która dokonuje wpłaty. Oczywiście wcześniej należy wczytać do Edytora kontaktów z programu AnoMail, bazę adresową zawierająca adresy e-mail oraz nazwy firm, do których ma być wysłany zaadresowany druk przelewu.
Wykorzystując omawianą funkcjonalność można ograniczyć koszty dotarcia do potencjalnych darczyńców oraz zachęcić ich do działania polegającego na wpłacie kwoty zamieszczonej na wypełnionym druku przelewu.
Zobacz także: Automatyczne przypisywanie załączników do adresatów
Treść wiadomości może być szybko przygotowania w oparciu o jeden z wielu szablonów listów dostępnych w programie AnoMail. Szablony wiadomości dostępne są w oknie edytora listów. Aby z nich skorzystać naciśnij w głównym oknie programu przycisk Nowy list a potem kliknij ikonę Szablony. Wyświetli się okno podobne do tego, które przedstawiono poniżej.
Masowa wysyłka Druków przelewu
W odróżnieniu od innych systemów każdy z odbiorców wiadomości e-mail na druku wpłaty lub przelewu widzi tylko swoje dane. Spersonalizowany druk przelewu bankowego dodawany jest do załącznika listu w postaci pliku PDF więc od razu nadaje się do wydruku. W związku z tym odbiorca nie musi nic ręcznie uzupełniać. Wszystkim zajmuje się program AnoMail.
Zobacz: Od czego rozpocząć masowe wysyłki e-mail?
Większe zaangażowanie odbiorców spersonalizowanych druków
Z naszych obserwacji wynika, że osoby otrzymując spersonalizowany druk opłaty np. składki członkowskiej czują się zobligowani do jej uiszczenia bardziej niż w przypadku zwykłych przypomnień wysyłanych poprzez e-mail. Jednakże nie gwarantujemy, że zastosowanie tej techniki spowoduje, że Państwa członkowie zachowają się tak samo.
Jak generować druki przelewów bankowych?
Aby wykorzystać funkcję personalizacji druków przelewów lub wpłat należy posiadać program AnoMail w opcji Premium. Następnie wczytać do Edytora kontaktów bazę kontaktów e-mail zawierających pola, które mają pojawić się na druku przelewu np. Nazwa firmy, adres, kod pocztowy itd. W razie potrzeby baza może być przygotowana w programie Microsoft Excel.
Następnie trzeba przejść do Ustawień programu i wybrać funkcję Generator kuponów rabatowych. W dalszej kolejności wskazać obrazek, który będzie stanowił tło. Przykładowe obrazki można znaleźć w folderze Kupony czyli w folderze, w którym zainstalowano program np. C:\AnoMail).
Pokrewny temat: Wysyłanie ofert handlowych do klientów
Zobacz także: Generator kodów kreskowych QR
Ustaw pozycję tekstu na druku wpłaty
W dalszej kolejności wybiera się pola personalizacji np. (Nazwa firmy, adres, kod pocztowy i miasto), które mają być wstawione do kuponu. Umiejscowienie tekstu z pola personalizacji ustawia się klikając przycisk Pozycja. Po naciśnięciu przycisku Pozycja można także wybrać kolor tekstu, który zostanie wstawiony do obrazka.
Dokument PDF podpisany elektronicznie
Najnowsza wersja AnoMail podpisuje elektronicznie dokumenty PDF dołączane do listu. Dzięki temu Państwa klienci mają pewność, że dokument jest oryginalny i nie został zmieniony. Aby włączyć podpis cyfrowy dokumentów PDF, w oknie generatora należy włączyć dodawanie podpisu cyfrowego.
Dokument PDF zostanie podpisany tym samym certyfikatem S/MIME, który używany jest do podpisywania wiadomości e-mail. Ponadto można wybrać, aby AnoMail dodatkowo dodawał do dokumentu (w lewym górnym rogu) informację, że dokument jest podpisany cyfrowo. Jeżeli ten tekst jest zbędny to trzeba wybrać „Podpis cyfrowy niewidoczny”.
Najnowsze programy do odczytywania dokumentów PDF takie jak Foxit PDF Reader lub Adobe Reader potrafią sprawdzić ważność podpisu cyfrowego podczas otwierania dokumentu PDF i wyświetlą stosowną informację.
Podpisz cyfrowo wiadomości z drukiem przelewu
Zalecamy także podpisywać cyfrowo wszystkie wiadomości wychodzące z Państwa firmy. AnoMail w opcji Standard lub Premium posiada taką funkcję. Użycie podpisy cyfrowego zmniejsza ryzyko oznaczenia listu jako spam.
Podpis cyfrowy to funkcjonalność, która pozwala potwierdzić autentyczność wysłanej wiadomości. Warto z niej skorzystać zwłaszcza w przypadku wysyłki druków przelewów lub faktur. Dzięki temu adresat listu nie będzie bał się otworzyć załącznik w którym znajdzie się plik PDF z wypełnionym drukiem przelewu bankowego.
Większość popularnych programów pocztowych desktop lub webmail obsługuje funkcję sprawdzania podpisu cyfrowego (S/MIME). To z kolei oznacza, że u odbiorcy wiadomości e-mail pojawi się komunikat „Zweryfikowany nadawca”.
zawsze podpisuj elektronicznie swoje wiadomości e-mail
Podpis elektroniczny S/MIME gwarantuje, że nikt nieuprawniony nie zmienił Państwa listu czyli odbiorca wiadomości e-mail wie, że list oraz ewentualny załącznik są oryginalne. Zalecamy używać podpisów cyfrowych ze względów antyspamowych. Podpisana cyfrowo wiadomość e-mail jest lepiej traktowana przez filtr antyspamowy niż wiadomość e-mail bez podpisu elektronicznego.
Patrz: Darmowy certyfikat poczty S/MIME do podpisywania lub szyfrowania wiadomości
Wypełnianie druku przelewu to za mało?
W takim przypadku proponujemy skorzystanie z funkcji do masowych wysyłek zaproszeń na wydarzenia. Dzięki niej Państwa zaproszenia staną się wyjątkowe i wyróżnią się na tle innych zaproszeń docierających na skrzynki internautów każdego dnia.
Ponadto wysyłka masowych zaproszeń w formie graficznego dokumentu z naniesionymi danymi odbiorcy może stanowić nowość. W AnoMail oprócz tradycyjnej wysyłki spersonalizowanych newsletterów oferujemy możliwość samodzielnego stworzenia graficznego bonu, vouchera lub zaproszenia, które zostanie automatycznie dodane do załącznika wiadomości e-mail w formacie dokumentów PDF.
Na obraz nakładane są indywidualne dane odbiorcy mailingu
W trakcie masowej wysyłki maili na przygotowany przez Państwa obraz w formacie PNG lub JPG nasze oprogramowanie nakłada dane odbiorcy np. imię i nazwisko, nazwę firmy lub kod rabatowy. W ten sposób można dostarczyć uczestnikowi wydarzenia voucher z kodem na bezpłatny lunch lub kod rabatowy na zakup towaru lub usługi oferowanej w trakcie wydarzenia.
Zobacz: Masowe wysyłanie ofert poprzez e-mail oraz seryjne wysyłanie faktur